В наші дні ринкової конкуренції недостатньо просто відкрити бізнес, щоб досягти фінансового успіху. Практика показала, що успіх частіше приходить до тих, хто вміє добре подати свій бренд, привернути увагу потенційних клієнтів і утримувати їх у вигляді фоловерів в соцмережах. Адже без достатньої кількості клієнтів бізнес не може довго існувати.
Беручи до уваги цей факт, у четвер 22 лютого в креативному просторі Гік Бункер відбувся мітап для підприємців. Він пройшов під заголовком “SMM для бізнесу” і був присвячений бізнес маркетингу в соціальних мережах. Спікером виступила Катерина Іванова — досвідчений SMM менеджер з Маріуполя.
Захід був організований, перш за все, для представників малого та середнього бізнесу Краматорська та прилеглих міст. Роль бізнесменів у розвитку нашого міста не можна недооцінювати. Вона, безумовно, важлива. Малий і середній бізнес наповнює скарбницю міста, дає робочі місця, розвиває міську інфраструктуру, надає потрібні нам товари та послуги. Тому, без сумніву, підтримка дрібних і середніх бізнесменів вигідна всім розсудливим людям. В рамках своїх зусиль щодо сприяння малому та середньому бізнесу Краматорська Гик Бункер має намір організувати ряд мітапів і семінарів з питань, які цікавлять місцевих підприємців.
Катерина Іванова розповіла про те, чим залучити користувачів соцмереж до свого бренду, які соціальні мережі популярні серед людей різного віку і статі, на які тренди просування бізнесу в соцмережах необхідно звернути увагу. Слухачі дізналися про типи контенту, і в яких пропорціях цей контент повинен публікуватися на соціальних сторінках компаній, які месенджери можуть допомогти в організації маркетингу, які безкоштовні і платні методи підприємці можуть використовувати для просування своїх товарів і послуг на соціальних майданчиках. Катерина також навела приклади вдалих і не зовсім вдалих маркетингових кампаній в соціальних мережах від відомих брендів.
Співробітники Гік Бункер сподіваються організувати якомога більше заходів, присвячених проблемам роботи малого і середнього бізнесу в мережі Інтернет. Завдання організаторів подібних мітапів — ознайомити підприємців зі світовими трендами ведення і просування бізнесу за допомогою веб-сайтів і різних онлайн інструментів.
Якщо Вас цікавлять питання електронної комерції і соціального маркетингу, будь ласка, пишіть на електронну пошту креативного простору Гік Бункер, які теми Ви хотіли б обговорити і яких експертів Вам хотілося б почути. Це допоможе співробітникам креативного простору розшукати спікерів, які могли б поділитися досвідом в сферах, що цікавлять місцевих підприємців.
Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram. Долучайтесь!