Благоустрій, комунальні послуги та подяки – з чим звертаються до Контакт-центру Селидівської громади
Сервіс для громадян «Контакт-центр Селидівської міської територіальної громади» існує сім місяців. Кожного дня на «гарячу лінію» надходять дзвінки. Нині тут опрацювали вже понад 1300 звернень.
В більшості випадків жителі звертаються з проблемами, що стосуються благоустрою: видалення аварійних дерев та гілок тощо. Друге і третє місця посідають проблеми електропостачання, водопостачання та водовідведення.
Переваги гарячої лінії оцініла мешканка міста Українськ Оксана.
«Зверталася з приводу відсутності вуличного освітлення по вулиці Петра Бігми. О сьомій вечора дуже темно повертатися додому з роботи. Сьогодні приємно здивована – машина вже їздить, гілки пиляють. Хлопці працюють», – каже жінка.
«Довелося попрацювати багатьом людям щоб система запрацювала. Це було і наповнення платформи, і розробка макету інформаційного буклету, і ремонт приміщення. Сьогодні майже кожен житель знає: є проблема – дзвони у «Контакт-центр». Заявки виконуються у порядку черги та згідно регламенту, виключенням можуть стати аварійні або надзвичайні ситуації», – розповідає начальниця сектору «Контакт-центр» Ірина Федаш.
Напарниця Ірини Вікторія Ільїна вважає, що професіоналізм та стресостійкість – супутники їхньої професії.
«Нам дзвонять різні люди. Хтось телефонує з конкретною проблемою або пропозицією, а комусь треба посваритись та виказати своє ставлення до діючих обставин в країні загалом, наприклад, зростання цін на енергоносії. Спілкуємось з кожним спокійно та ввічливо, надаємо роз’яснення», – розповідає Вікторія.
Контакт-центр значно полегшив алгоритм звернення жителів до міської влади.
«Він максимально скоротив той ланцюжок бюрократичної системи апарату виконкому, який були вимушені проходити люди, щоб їхні звернення дійшли до кінцевого виконавця», – зазначив керівник Селидівської громади Руслан Суков.
«Контакт-центр» приймає заявки цілодобово. Для цього можна скористатися одним з трьох варіантів:
- Подзвонити на «гарячу лінію» за телефоном 0800-33-64-54 та описати проблему. Спеціаліст занесе ваші дані в систему і зареєструє звернення.
- Особисто звернутися до спеціаліста з 8 до 17 години в офіс «Контакт-центру», який розташований на першому поверсі Селидівської міської ради. Адреса: м.Селидове, вул. Карла Маркса, будинок 8.
- Самостійно через сайт https://kc.selidovo-rada.gov.ua/. Для цього потрібно лише одноразово зареєструватися і потім в особистому кабінеті створювати заявки. В особистому кабінеті доступна функція перегляду історії заявок та стан їх виконання.
Матеріал опублікований в рамках проєкту “Покращення контенту локальних медіа через розвиток комунікацій та медіаграмотності у громадах” за підтримки Посольства США в Україні. Погляди авторів не обов’язково збігаються з офіційною позицією уряду США. / Supported by the U.S. Embassy in Ukraine. The views of the authors do not necessarily reflect the official position of the U.S. Government.
Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram. Долучайтесь!