Для поповнення карт в терміналах буде потрібний телефон

Вже з 1 серпня внесення готівки через термінали вимагатиме від платника ввести номер мобільного телефону.

Зокрема, квитанції за результатами операцій із внесення готівки за допомогою терміналів для її зарахування на рахунки додатково повинні містити номер мобільного телефону платника.

Такі норми передбачені постановами правління Нацбанку № 90 «Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів Національного банку України» та № 89 «Про внесення  Змін до Інструкції про порядок організації касової роботи банками та проведення платіжних операцій надавачами платіжних послуг в Україні».

Як будемо поповнювати картку через термінал?

Для зарахування грошей на рахунок платник при здійсненні такої операції через термінал повинен:

▪️ ввести номер свого мобільного телефону на екрані терміналу;

▪️ отримати на цей номер одноразовий пароль;

▪️ ввести на екрані терміналу одноразовий пароль, що підтверджує згоду на виконання платіжної операції;

▪️ отримати квитанцію.

Читайте також: Перекази з карток польських та німецьких банків здійснюватимуться безкоштовно

Яких операцій стосується?

Вимоги стосуються операцій з унесення готівки для її зарахування на рахунки за допомогою терміналів.

Водночас вони не поширюються на такі популярні платежі, що здійснюються через термінали, як оплата комуналки, квитків, штрафів та проїзду.

Читайте також: єВідновлення: Українські банки пропонують кешбек за відкриття картки


Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram.  Долучайтесь!

Цей сайт використовує cookies