Грамотна комунікація для працівників ЦНАП
- Як підвищити культуру обслуговування у центрах адмінпослуг?
- Як поводити себе працівнику ЦНАП у непередбачуваних обставинах?
- На що звертати увагу при спілкуванні з різними категоріями громадян?
Дніпропетровська облдержадміністрація організувала серію тренінгів для працівників центрів області – заняття стартуватимуть вже 29 березня. Про це повідомила прес-служба Дніпропетровської ОДА
Рік тому для працівників ЦНАПів області провели тренінги зі стресостійкості. Наступний проект – серія семінарів з культури ділового спілкування. Курс включатиме і навчання діловій українській мові. Загалом його пройдуть 300 працівників всіх центрів адмінпослуг Дніпропетровщини.
Тренінг з культури ділового спілкування – одноденний, але змістовний. Працівників центрів навчатимуть групами – по 25 осіб.
Учасники оволодіють навичками спілкування з відвідувачами – телефоном та під час особистого прийому або на консультаціях. А ще вони дізнаються, як поводити себе у непередбачуваних ситуаціях – якщо не працює електронна черга чи зненацька вимкнули світло. Тренери навчатимуть також спілкуванню з «особливими» категоріями громадян – із соціально вразливих верств.
Окрема увага на тренінгу – опануванню ділової української мови.
«Дніпропетровщина першою серед областей України навчатиме працівників ЦНАПів культурі ділового спілкування саме у масштабі всього регіону. Готові поділитися досвідом і з іншими територіями», – зазначив голова обладміністрації Валентин Резніченко.
Тренінг «Комунікативний інструментарій успішного адміністратора ЦНАП» – спільний проект ДніпроОДА та Фонду Східної Європи за програмою EGAP.
Нині на Дніпропетровщині – 57 ЦНАПів та їх філій.
Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram. Долучайтесь!