Історію через перформанси вивчають у Миколаївській школі

3512
коментарі відсутні

Історію через перформанси вивчають у Миколаївській школі

Другий рік поспіль у загальноосвітній школі №3 Миколаївки у Краматорському районі впроваджують вивчення історії України через театральне мистецтво.

Учні вже досліджували історію батьківщини періоду Другої світової, вивчали біографії, брали інтерв’ю у в’язнів нацистських “таборів смерті”. Перформанс має назву “Танго смерті”.

«Діти охоче зголосилися на новий формат вивчення історії через театр. Окрім кращого запам’ятовування інформації, відбувається перевтілення учня в героя. Виникає бажання глибше вивчати історичний матеріал. Змінюється ставлення до події, людей та їхніх вчинків», – розповідає вчителька історії Ольга Бакуха.

«Сподобалось те, що спектаклі ставились на історичну тематику, що брали інтерв’ю у в’язнів, слухали їхні щемливі історії», – каже Анастасія Буткова, одна з учениць.

Результатом другої дослідницької праці став перфоманс “Вивчені і невивчені уроки”, який створений на основі творчості Сергія Жадана. Сюжетна лінія розповідає про події 2014 року в рідному місті Миколаївка, про людей, які набули статус переселенців, про скривджених війною дітей. Для когось з учасників перформансу такі завдання – це ще й підготовка до майбутньої професії.

 

Історію через перформанси вивчають у Миколаївській школі - Фото №1

 

«Хочу стати журналістом. Тому відпрацьовую навички дослідження теми. Люблю спілкуватись з новими людьми. Багато цікавого дізнаємося від старшого покоління», – зазначає старшокласниця Альбіна Бакуха.

Школярі розповідають, що такий виклад інформації є більш емоційним, відвертим, тож і запам’ятовується краще.

«Люблю сцену. Маю можливість поєднати театр і історію. До того ж це новий, не “затертий” формат. Це цікаво, запам’ятав надовго. Багато емоцій! В певний час перестав бути собою, бо проживав долю свого героя. Драйвово!», – ділиться враженнями Дмитро Ендеберя.

Плани на майбутнє у школярів грандіозні, серед них, зокрема, створити ще перформанс “Голодомор 32-33”.

«Наша школа виграла проєкт “Односельці”, за умовами якого маємо створити 15 фільмів про односельців з 15-ти населених пунктів громади», – зазначає вчителька Ольга Бакуха.

Історію через перформанси вивчають у Миколаївській школі - Фото №2

Крім того, вже найближчими вихідними, 18 та 19 грудня, у школі відбудеться перший міжнародний Симпозіум проєкту Misto to Go School. Це фінальний етап “Школи культурних ініціатив громадянського суспільства”, яка розпочалася у вересні 2021 року. Під час дводенного заходу учні презентують свої творчі напрацювання широкому загалу.

Матеріал опублікований в рамках проєкту “Покращення контенту локальних медіа через розвиток комунікацій та медіаграмотності у громадах” за підтримки Посольства США в Україні. Погляди авторів не обов’язково збігаються з офіційною позицією уряду США. / Supported by the U.S. Embassy in Ukraine. The views of the authors do not necessarily reflect the official position of the U.S. Government.


Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram.  Долучайтесь!


0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі

Новини

Відео

Аналітика