“Картка краматорчанина” – не привід змінювати банк для отримання пенсії чи субсидії

Наразі у Краматорську проходить активна кампанія по оформленню платіжної карти, яка дозволить мешканцям міста здійснювати безконтактні платежі та надасть можливість скористатися пільгою за проїзд у муніципальному транспорті. За договором, випуск карт здійснює “Ощадбанк”. Саме в цьому банку людям наполегливо рекомендують перевести їхні пенсії та монетизовані субсидії з інших установ до “Ощадбанку”. Мовляв, якщо вони того не зроблять, карту не видаватимуть.

У зв’язку з тим Краматорська міська рада оприлюднила інформацію, в якій також надала пояснення стосовно інших поширених запитань щодо Карти краматорчанина.

При оформленні Картки краматорчанина пенсіонери можуть отримувати пенсію, як і раніше, в іншій банківській установі, чи її виплата автоматично переводиться до “Ощадбанку”?
– При пільговому оформленні Картки краматорчанина клієнт має право відмовитися від пропозиції на укладання Договору на переведення пенсії (субсидії) для її отримання в АТ “ОЩАДБАНК”. Вибір установ для отримання пенсії (субсидії) залишається за клієнтом.

– Чи необхідно оформляти картку в обов’язковому порядку?
– Картка краматорчанина» – це сучасна багатофункціональна платіжна картка з фото та персональними даними користувача, має функцію здійснення безконтактних платежів та надає можливість оплатити/скористатися пільгою за проїзд у муніципальному транспорті.

З метою впорядкування механізмів пільг та послуг громадянам м. Краматорська, їх обліку та адресності, розвитку безготівкових форм розрахунків, підвищення соціального захисту малозахищених верств населення, виконкомом Краматорської міської ради було прийнято рішення “Про запровадження в м. Краматорську багатофункціональної електронної пластикової картки «Картка краматорчанина”.

Право на отримання Картки краматорчанина мають громадяни України, які:

– офіційно зареєстровані та/або мають фактично місце проживання/перебування в м. Краматорськ;
– є внутрішньо переміщеними особами;
– мають місце роботи або навчаються в м. Краматорськ.

Для отримання Картки краматорчанина, необхідно мати при собі наступні документи:

– паспорт;
– реєстраційний номер облікової картки платника податків (ІПН);
– довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, що підтверджує фактичне місце проживання/перебування в м. Краматорськ ;
– кольорову фотографію (3х4см), у разі відсутності такої у документах, що посвідчують особу;
– для пільгової категорії клієнтів – документи, що підтверджують право на пільгу(безкоштовний проїзд у громадському транспорті), для пенсіонерів – пенсійне посвідчення;
– довідку з місця роботи підприємства – для працевлаштованих в м. Краматорськ;
– студентський квиток – для студентів навчальних закладів м. Краматорськ.

Звертаємо Вашу увагу, що безплатна видача Картки краматорчанина буде здійснюватися громадянам, які мають право на пільговий проїзд у міському громадському транспорті та внесені у “Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, що мають право на пільги” і зареєстровані в ЄРУ.

Для забезпечення належного обліку фактично наданих транспортних послуг міським пасажирським транспортом, економії коштів бюджету та їх ефективного використання при відшкодуванні втрат за пільгові перевезення пасажирів виконкомом Краматорської міської ради було прийнято рішення від 17.10.2018 № 707 «Про Затвердження концепції автоматизованої системи оплати проїзду у міському пасажирському транспорті м. Краматорськ».

Тобто надалі Картка краматорчанина буде єдиним обов’язковим документом для пільгового проїзду в міському громадському транспорті.

Якщо «картка краматорчанина» буде відсутня у пільгового пасажира, матиме він змогу отримати безплатній пільговий проїзд у транспорті при наявності посвідчення?
– У зв’язку з великою кількістю громадян (близько 60 тис. осіб), що мають право на пільговий проїзд в міському громадському транспорті загального користування, станом на 24.04.2019 строки, які обумовлюють закінчення безплатної видачі пільговикам Картки краматорчанина не позначені.

Додатково звертаємо увагу на те, що в першу чергу Картку краматорчанина буде оформлено громадянам пільгових категорій. Надалі цією послугою зможуть скористатися всі краматорчани.

– Який термін оформлення картки?
– За інформацією АТ “ОЩАДБАНК”, приблизний час на перевірку наданих клієнтом документів та оформлення Картки краматорчанина складає один місяць.

До закінчення періоду оформлення АТ “ОЩАДБАНК” Картки краматорчанина пільговики мають право користуватися своїми посвідченнями для безплатного проїзду в громадському транспорті відповідно до вимог чинного законодавства України.

Після завершення впровадження «Картки краматорчанина» безоплатний проїзд на маршрутах загального користування пільговою категорією громадян міста буде здійснюватися за допомогою валідації персоніфікованих Карток краматорчанина у кондукторів.


Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram.  Долучайтесь!

Цей сайт використовує cookies