Краматорськ заміщає трамваї тролейбусами

У найближчій перспективі тролейбусні маршрути прокладуть на селище Веселий і на мікрорайон Лазурний. Про це на апаратній нараді у виконкомі повідомив виконуючий обов’язки директора комунального підприємства «Трамвайно-тролейбусне управління» Андрій Бороха.

З 1 серпня в Краматорську припинено трамвайний рух. Цей вид транспорту був визнаний збитковим і мало затребуваним пасажирами. За 4 місяці до цього за двома трамвайними маршрутами пустили комунальні автобуси середньої місткості. Гроші на придбання восьми автобусів виділили з міського бюджету. Автобусні маршрути стали популярними серед краматорчан, тим більше що вартість проїзду в них прирівняли до тролейбусів, а це майже вполовину менше, ніж у всіх інших автобусах – 3 грн. замість 5 грн.

У той же час, за словами Андрія Борохи, в Краматорську планують більше розвивати тролейбусну мережу. За останній час були прокладені тролейбусні маршрути в Старе місто і до заводу Енергомашспецсталь. За два роки тролейбусний парк поповнився трьома новими машинами БКМ 321. Вони були придбані в грудні 2016 року за програмою співфінансування Державного фонду регіонального розвитку та місцевого бюджету. У 2017 році за цією програмою планується придбання ще семи тролейбусів. Вони повинні прибути в місто в листопаді цього року.

«У найближчі рік-два ми плануємо побудувати дві нові тролейбусні лінії – на селище Веселий і на мікрорайон Лазурний, – повідомив Андрій Бороха. – По лінії на Веселий вже виконані геодезичні роботи і готовий проект, який передбачає реконструкцію дорожнього полотна, установку опор і монтаж контактної мережі. Загальна вартість робіт – 56 мільйонів гривень. При цьому левову частку займають саме дорожні роботи, тоді як безпосередньо тролейбусна лінія коштує 15 мільйонів гривень».

Будівництво тролейбусної лінії на мікрорайон Лазурний поки не підкріплено проектно-кошторисною документацією, але Андрій Бороха запевнив, що це теж справа найближчої перспективи.

Також управлінні планується впровадження електронної системи оплати проїзду в міському електротранспорті та організація єдиного диспетчерського пункту управління міським транспортом з автоматичною системою контролю і обліку рухомого складу.

Фінансове становище Трамвайно-тролейбусного управління на даний момент стійке, незважаючи на зростання витрат, пов’язаних з підвищенням мінімальної заробітної плати до 3200 грн. і значним подорожчанням електроенергії з 1,29 грн. до 2,31 грн. за кВт/год.

«Щодня на лінію виходить 36 одиниць рухомого складу: 28 тролейбусів і 8 автобусів. За перше півріччя 2017 року підприємство перевезло 9,5 мільйонів пасажирів, з них 7,2 мільйони – пільгова категорія і 2,3 мільйони – платна категорія, – розповів Андрій Бороха. – На підприємстві працює близько 350 осіб, середньомісячна зарплата становить 4533 гривні. Своєчасна виплата працівникам авансу і зарплати дозволила практично викорінити текучість кадрів. Дохідна частина за I півріччя склала 21,2 млн. грн., що на 7,4 млн. грн. більше ніж в 2016 році, зростання склало 53,3 відсотка».


Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram.  Долучайтесь!

Цей сайт використовує cookies