Минулі сесії зв’язку анонімного спілкування були об’єднані основним питанням про ставлення респондентів з обох боків лінії розмежуванні до соціальних служб. Тема гостра, результат відповідей майже передбачуваний. Проте, один ГОЛОС поставив найвищий бал за 10-бальною шкалою оцінювання. В цілому голоси висловилися т чином: 50% опитаних поставили найнижчий бал (1), інші розподілилися між середніми балами (4-6).
Причини недовіри і негативного ставлення були позначені як:
- черги, довге очікування;
- некомпетентність і недбале ставлення працівників;
- хамство деяких службовців;
- корупція.
Якість спілкування
Анонімне спілкування завжди загрожує несподіванками через можливу стикування людей з різною манерою спілкування або протилежними поглядами. Тому ми завжди оцінюємо особисте ставлення кожного ГОЛОСИ до співрозмовника до і після розмови.
Очікування можливості знайти спільну мову до знайомства або ступінь упередженості:
- 25% – 10 балів,
- 37,5% – 5 балів,
- 37,5% – 2-4 бали.
Середній бал цих сесій помітно зріс по завершенню діалогів:
- 37,5% – 10 балів,
- 25% – 8-9 балів,
- 25% – 5-6 балів,
- 12,5% – 2 бали.
У порівнянні з попередніми сесіями ГОЛОСІВ якість спілкування помітно збільшилася. Ми раді, що учасники сесій обмінюються контактами, щоб продовжити спілкування вже без масок анонімусів. 43% респондентів, які заповнили фінальну анкету, на запитання про те, чи хотіли б вони взяти участь у наступних сесіях, відповіли позитивно.
Спробуйте свій ГОЛОС в нових сесіях!
Інструкція про те, як приєднатися до анонімного спілкування, і подробиці про наш проект по посиланнях – в Фейсбуці і на сайті АКМЦ.
Заповнюйте нову анкету, щоб ми підібрали вам співрозмовника. Та стартуємо!
Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram. Долучайтесь!
Прегелянути коментарі (0)