Україна ратифікувала основні міжнародні нормативні документи щодо участі громадян в житті держави, регулювання питань місцевого самоврядування та надання захисту громадянських та політичних прав.
Враховуючи проведення реформи децентралізації в нашій державі, роль громад та можливості їх участі в місцевому самоврядуванні зростає з геометричною прогресією. У розвинених країнах, існують різноманітні практики участі членів громади у вирішенні місцевих справ та безпосередньої участі в місцевому самоврядуванні. Україна стоїть на шляху демократичних трансформацій і поступово будує сильне та активне громадянське суспільство. Одна з основних задач на цьому шляху: співпраця громадян з владою задля вирішення нагальних питань, як національного, так і місцевого значення, яка може бути реалізована шляхом запровадження безпосередніх форм участі громадян у місцевому самоврядуванні. Саме тому питання участі громадян в прийнятті рішень на місцевому рівні актуальне.
Моніторинг інструментів участі в громадах Донецької та Луганської областей, який провели аналітики проекту «Програма співпраці громадськості та органів місцевого самоврядування в Донецькій і Луганській областях» виявив ряд проблем, що існують у цій сфері. Зокрема, лише у 8 ЦНАПах з 29-ти в Донецькій області можна зареєструвати статут громади. Які саме громади нині позбавлені такої можливості? Наскільки негативними можуть бути наслідки від подібної ситуації? Які інструменти участі частіше за все використовують громадяни, а які взагалі не задіяні в житті? Відповіді на ці та інші питання ви отримаєте 18-го жовтня
Спікери:
Романа Кисленка, аналітика проекту «Програма співпраці громадськості та органів місцевого самоврядування в Донецькій і Луганській областях»
Іллі Перекрестова, аналітика ГО «Точка доступу»
Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram. Долучайтесь!