Міжнародні експерти проінспектували Мелітопольське локомотивне депо
У серпні 2018 р. АКМЦ повідомляв про те, що представники компанії General Electric визначили Мелітопольське локомотивне депо регіональної філії «Придніпровська залізниця», як максимально відповідне вимогам компанії до центру з обслуговування новозбудованих для України тепловозів серії ТЕ33АС «Тризуб».
Тепер Мелітопольське локомотивне депо регіональної філії «Придніпровська залізниця» відвідали міжнародні консультанти у сфері залізничного транспорту. Як повідомила прес-служба регіональної філії «Придніпровська залізниця», вони також вважають, що депо має достатній технічний, логістичний та кадровий потенціал для сервісного обслуговування локомотивів ТЕ33АС «Тризуб».
Таку думку експерти Йенс Енгельманн та Ллевеллін Девіс висловили у ході інспекційного візиту до структурного підрозділу члена Наглядової ради АТ «Укрзалізниця» Крістіана Куна. За словами Крістіана Куна, метою поїздки було оцінити стан локомотивних депо АТ «Укрзалізниця», знайти шляхи до збільшення їх технічного й сервісного потенціалу, вирішення проблемних питань.
«Саме на місцях вибудовується основна робота Укрзалізниці, – підкреслив член Наглядової ради, – тому для нас важливо на власні очі побачити, що тут відбувається, а в разі необхідності надати потрібну допомогу».
Експерти оглянули основні цехи та дільниці структурного підрозділу, складське господарство та лабораторії, ознайомилися з видами ремонтних робіт, які виконуються у депо, і технічним оснащенням, логістикою та системою охорони.
Підсумовуючи візит, Йенс Енгельманн зазначив, що має гарне враження від побаченого.
«Очевидною є добре організована логістика, впадає в око чистота та порядок, є зразки сучасного верстатного обладнання, кваліфікований персонал, – підкреслив міжнародний експерт. – Безсумнівно, локомотивне депо Мелітополь належить до групи кращих в Україні».
Щоб тримати лідерські позиції серед підприємств локомотивного господарства Укрзалізниці, забезпечити належний рівень сервісного обслуговування тепловозів GE, які невдовзі надійдуть на Придніпровську залізницю, за останній рік у Мелітопольському локомотивному депо провели системну роботу.
«Ми оновили колійну мережу депо, зокрема замінили 16 стрілочних переводів та переклали маршрутні шляхи, по яких нові локомотиви заходитимуть на територію депо та у цехи, – розповів директор регіональної філії Микола Кужавський. – Упорядкували та для зручності сконцентрували в одному місці процеси екіпірування і водопідготовки нових тепловозів, а також зливу відпрацьованого мастила; до дрібниць відпрацювали алгоритм роботи з дизельним пальним, щоб унеможливити невиробничі витрати; підготували складські приміщення та приміщення для обслуговуючого «Тризуби» персоналу»
За словами очільника Придніпровської залізниці, фахівці депо пройшли спеціальну підготовку в Казахстані та на полігоні КВБЗ – 18 локомотивних бригад та 10 сервісників (майстри, слюсарі, електрики).
«Поповнення експлуатаційного локомотивного парку регіональної філії новими й сучасними тепловозами дозволить успішно виконувати завдання, яке перед нами поставив Уряд України та правління АТ «Укрзалізниця», забезпечувати стабільні вантажні перевезення у напрямку металургійних комбінатів Приазов’я і зворотно» – підсумував Микола Кужавський.
Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram. Долучайтесь!