Мобільний ЦНАП – результати півріччя роботи
З грудня 2017 року в Кривому Розі почав функціонування Мобільний офіс муніципальних послуг. Мобільний офіс муніципальних послуг – пересувний ЦНАП, унікальний, перший в Україні спеціальний автомобіль-трансформер, в якому можна отримати такі самі послуги, як і в Головному офісі Центру «Віза» та його територіальних підрозділах (крім послуг щодо видачі паспортів). Прийом громадян здійснюється всередині транспортного засобу. У ньому є системи обігріву та кондиціонування повітря, чотири облаштованих робочих місця для фахівців та 10 місць для відвідувачів, резервний генератор живлення. Завдяки пандусу можуть обслуговуватися мешканці з інвалідністю. Він може працювати у будь-яку пору і будь-де. Мобільний офіс здійснює виїзні обслуговування за графіком, який складається за заявками виконкомів районних у місті рад, які формуються, в свою чергу, на замовлення мешканців міста.
Як повідомила прес-служба виконкому криворізької міськради, з початку року унікальний в Україні Мобільний офіс-трансформер здійснив 85 виїздів у віддалені селища та житлові масиви м. Кривого Рогу (було надано понад 4700 послуг).
Кількість звернень замовників наступна:
Центрально-Міський район – 26 виїздів, надано 1830 послуг ( 38,8%);
Тернівський район – 14 виїздів, надано 1042 послуги (22,1%);
Інгулецький район – 6 виїздів, надано 477 послуг (10,1 %);
Довгинцівський район – 12 виїздів, надано 431 послуг (10,0%);
Саксаганський район – 9 виїздів, надано 406 послуг (9,4 %);
Покровський район – 13 виїздів, надано 392 послуг (7,1 %);
Металургійний район – 5 виїздів, надано 133 послуги (2,5 %).
Спеціально сформовані бригади, у складі яких були задіяні адміністратори Центру «Віза», державні реєстратори, соціальні працівники, фахівці відділу «прописки», а також представники громадських організацій двічі виїзжали до мешканців Модульного містечка внутрішньо переміщених осіб у Тернівському районі, було обслужено 113 «нових криворіжців». Основні питання, по яким звертаються «нові криворіжці» до фахівців органів місцевого самоврядування міста – це соціальні питання: оформлення субсидій та інших соціальних виплат, консультації з питань оформлення біометричних паспортів.
При обслуговуванні мешканців с. Зелене в Інгулецькому районі у роботі Мобільного офісу прийняв участь представник ТОВ «Екоспецтранс» (складено 29 договорів на вивіз смиття).
За даними прес-служби, основні питання з яких звертаються замовники послуг до фахівців Мобільного офісу це:
- прийом заяв для виплати часткової компенсації вартості послуг за тепло- і водопостачання;
- оформлення житлових субсидій;
- консультації з пенсійних питань;
- реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання громадян;
- реєстрація прав власності на нерухоме майно;
- оформлення біометричного паспорту громадянина України для виїзду за кордон (консультація).
Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram. Долучайтесь!