Мобільний ЦНАП – результати півріччя роботи

4914
коментарі відсутні

Мобільний ЦНАП – результати півріччя роботи

З грудня  2017 року  в Кривому Розі почав функціонування Мобільний офіс муніципальних послуг. Мобільний офіс муніципальних послуг – пересувний ЦНАП, унікальний, перший в Україні спеціальний автомобіль-трансформер, в якому можна отримати такі самі послуги, як і в Головному офісі Центру «Віза» та його територіальних підрозділах (крім послуг щодо видачі паспортів). Прийом громадян здійснюється всередині транспортного засобу. У ньому є системи обігріву та кондиціонування повітря, чотири облаштованих робочих місця для фахівців та 10 місць для відвідувачів, резервний генератор живлення. Завдяки пандусу можуть обслуговуватися мешканці з інвалідністю. Він може працювати у будь-яку пору і будь-де. Мобільний офіс здійснює виїзні обслуговування за графіком, який складається за заявками виконкомів районних у місті рад, які формуються, в свою чергу, на замовлення мешканців міста.

Як повідомила прес-служба виконкому криворізької міськради, з початку року унікальний в Україні Мобільний офіс-трансформер здійснив  85 виїздів у віддалені селища та житлові масиви м. Кривого Рогу (було надано понад 4700 послуг).

Кількість  звернень замовників наступна:

Центрально-Міський район – 26 виїздів, надано 1830 послуг ( 38,8%);

Тернівський район – 14 виїздів, надано 1042 послуги (22,1%);

Інгулецький район – 6 виїздів, надано 477 послуг (10,1 %);

Довгинцівський район – 12 виїздів, надано 431 послуг (10,0%);

Саксаганський район – 9 виїздів, надано 406 послуг (9,4 %);

Покровський район – 13 виїздів, надано 392 послуг (7,1 %);

Металургійний район – 5 виїздів, надано 133 послуги (2,5 %).

Спеціально сформовані бригади, у складі яких були задіяні адміністратори Центру «Віза», державні реєстратори, соціальні працівники, фахівці відділу «прописки», а також представники громадських організацій двічі виїзжали до мешканців Модульного містечка внутрішньо переміщених осіб у Тернівському районі, було обслужено 113 «нових криворіжців». Основні питання, по яким звертаються «нові криворіжці» до фахівців органів місцевого самоврядування міста – це соціальні питання: оформлення субсидій та інших соціальних виплат, консультації з питань оформлення біометричних  паспортів.

При обслуговуванні мешканців с. Зелене в Інгулецькому районі  у  роботі Мобільного офісу прийняв  участь представник ТОВ «Екоспецтранс» (складено 29 договорів на вивіз смиття).

За даними прес-служби, основні питання з яких звертаються замовники послуг до фахівців Мобільного офісу  це:

  • прийом заяв для виплати часткової компенсації вартості послуг  за тепло- і водопостачання;
  • оформлення житлових субсидій;
  • консультації з пенсійних питань;
  • реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання громадян;
  • реєстрація прав власності на нерухоме майно;
  • оформлення біометричного паспорту громадянина України для виїзду за кордон (консультація).

Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram.  Долучайтесь!


0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі

Новини

Відео

Аналітика