Мережі супермаркетів через карантин запроваджують сервіси онлайн-замовлення та доставки товарів
Або ж розширюють послуги, які вже існують. Якщо раніше доставка додому в деяких із мереж працювала лише у столиці та великих містах, то зараз вона дійшла і до невеликих, у тому числі до Краматорська.
У місті працюють шість великих мереж супермаркетів: “АТБ”, “Сільпо”, “Чудо Маркет”, “ЕКО-Маркет”, “БУМ” та “Посад”. У чотирьох з них пропонують послугу замовлення або доставки товарів додому. В “ЕКО-Маркеті” нам повідомили, що у Краматорську у цій мережі сервіс поки що не працює, тож ми протестували послугу в інших трьох мережах.
“Сільпо”: самовивіз або доставка
У Краматорську у супермаркетах “Сільпо” можна через Інтернет придбати продукти, а потім прийти до магазину і забрати вже зібраний працівниками пакет з товарами, або ж замовити доставку додому. Ми обрали другий варіант.
Для цього потрібно зайти на сайт “Сільпо”, зайти у розділ “Інтернет-магазин”, обрати своє місто, самовивіз чи доставку, і розпочинати онлайн-шопінг. Товари на сайті розбиті за категоріями (“Фрукти, овочі, соління”, “М’ясо, риба, птиця”, “Бакалія”, “Солодощі” і так далі), обираєте потрібні продукти, потім натискаєте на кошик та оформлюєте замовлення.
У “Сільпо” доставку здійснюють із супермаркета, розташованого в ТЦ “Амстор” на Маяковського. Вартість доставки – 50 грн. Можна обрати час, коли привезуть продукти – на вибір дають двогодинні проміжки часу, починаючи з 9-ї ранку. Приблизно за пів години до приїзду кур’єр телефонує і повідомляє, коли він буде.
У нашому випадку ми домовилися, що він привезе замовлення до під’їзду (хоча міг до дверей квартири). Ми зустріли молодого хлопця у повному “карантинному” екіпіруванні – перчатки, захисні окуляри та маска. Кур’єр мав із собою термінал, оскільки при замовленні ми вказали, що будемо розраховуватися карткою.
“АТБ”: замовляєш на сайті, забираєш у магазині
У мережі “АТБ-Маркет” харчі та інші товари можна замовити через Інтернет на сайті мережі, але забирати їх доведеться самим: послугу доставки тут не пропонують (такий сервіс працює, якщо купувати в “АТБ” через сайт Rozetka, тоді доставка здійснюється “Новою Поштою”).
Щоб розпочати онлайн-шопінг, потрібно перейти у відповідний розділ, тицнувши на “Обирай та забирай тут” у правому верхньому кутку екрану на сайті “АТБ”. Потім наповнюєте віртуальний кошик (на суму, не менше 50 грн), обираєте місто і магазин, з якого забиратимете замовлення, і час, в який ви прийдете за продуктами.
Мінімальний час на підготовку замовлення складає дві години. Ми замовляли приблизно о 15-й, і обрали час для того, щоб забрати продукти – з 17:00 до 18:00.
Але коли ми прийшли за своїм пакетом з харчами (найближчий супермаркет “АТБ” був вгорі на Парковій), то ні касири, ні охорона, ні адміністратор нічого не знали про наше замовлення. Адміністратор взяла наш номер телефону і сказала, що зателефонує за пів години-годину. Так і сталося: за 30 хвилин ми отримали дзвінок, уточнили деякі позиції по замовленню, і сказали, що можна прийти і забрати.
Адміністратор вибачилася, сказала, що ми – перший “онлайн-клієнт” у супермаркеті, а за те, що виникли такі незручності, нам подарували шоколадку.
“Чудо Маркет”: лише доставка
З 21 квітня у мережі супермаркетів “Чудо Маркет” у Краматорську та Слов’янську почала працювати послуга доставки. Як і у попередніх випадках, обирати товари потрібно в інтернет-магазині на сайті мережі. Мінімальне замовлення становить 500 грн, ще 59,90 грн доведеться заплатити за доставку, і ще 10 грн – за упакування замовлення.
Розрахуватися можна готівкою або банківською карткою на сайті. Ми обрали готівку – у цьому випадку потрібно зазначити, скільки потрібно здачі. За кілька хвилин зателефонувала оператор мережі, уточнила адресу, позиції по замовленню і повідомила, що придбані товари привезуть наступного дня з 14:00 до 20:00.
Наступного дня близько 19-ї нам зателефонували із супермаркету і повідомили, що не могли до нас додзвонитися (хоча жодних пропущених викликів того дня у нас не було). Запропонували доставити замовлення завтра з 12-ї до 15-ї. Ми погодилися, бо що робити? Але довелося одразу швиденько йти до магазину (бо вечір!) купити бодай якихось харчів – вдома вже нічого поживного не залишилося і ми сподівалися на доставку.
Але свого замовлення ми все ж дочекалися. Наступного дня кур’єр у перчатках, масці та окулярах привіз два великі пакети з харчами просто до дверей, завчасно приготувавши здачу.
Тож усі три випадки онлайн-замовлення врешті завершилися хеппі-ендом.
Олексій Ладика, “Донеччина. ЗмІнИ”
Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram. Долучайтесь!
Прегелянути коментарі (1)
очень хорошо,что у нас тоже можно заказать продукты, это очень удобно