Запрошуємо освітян Донеччини взяти участь в обласному конкурсі «Найкращі практики розробки цифрового освітнього контенту», презентація якого відбулась 08.11.2021 року у м. Краматорську, в приміщенні Антикризового медіа – центру.
Ініціатором проведенням конкурсу виступають ГО «Центр розвитку майбутнього», Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти та ТОВ «ЮнитЛаб».
Під час презентації були озвучені конкурсні умови та інша важлива інформація для конкурсантів й оформлення робіт, а саме:
Інформація про Конкурс та канали комунікації
- Офіційний інформаційний ресурс Конкурсу в мережі Інтернет – веб сторінка
- Офіційна електронна пошта конкурсу – econtent@ippo.dn.ua
- Інформація про конкурс може розповсюджуватись через медійні та інформаційні ресурси організаторів, партнерів та співвиконавців Конкурсу з обов’язковим активним посиланням на офіційну веб-сторінку.
- Основними каналами комунікації Оргкомітету, Журі та Організаторів Конкурсу з учасниками Конкурсу є канали, що вказані на веб-сторінці
Учасники Конкурсу
- Учасники Конкурсу є особи, які виконали вимоги Рекомендацій конкурсу, є зареєстрованими та допущеними до участі у Конкурсі відбірковою комісією.
- Учасники конкурсу є вчителі закладів загальної середньої освіти усіх типів і форм власності, що розміщені на території Донецької області, підконтрольній уряду України.
- Учасники Конкурсу беруть участь у Конкурсі на добровільних засадах.
Етапи та строки проведення Конкурсу
Конкурс складається з трьох етапів:
- перший етап – відбірковий, тривалість етапу 3 тижні;
- другий етап – підготовчий, тривалість етапу 2 тижні;
- третій етап – фінал, тривалість етапу 1 день.
Перший етап
Завданням першого відбіркового етапу конкурсу є попередній розгляд робіт учасників та надання рекомендацій, щодо участі у другому етапі. До участі у Першому етапі допускаються учасники, які сформували конкурсну заявку відповідно до рекомендацій, що викладені на офіційній веб-сторінці Конкурсу.
Конкурсна заявка подається через відповідну форму реєстрації, розміщену на офіційній веб-сторінці Конкурсу – і складається з наступних блоків:
- анкетна інформація про учасника;
- інформація про заклад середньої освіти, який представляє учасник;
- опис та інші матеріали вашої освітньої розробки/дидактичного матеріалу/уроку/smart-рішення у вигляді тематичної веб-сторінки з наявним поясненням та іншими мультимедійними елементами (див. приклад)
- або у вигляді реферату з обсягом до 5 друкованих аркушів формату А4, шрифт Times New Roman 14 пт, полуторний інтервал, поля –2 см, формат файлу *.doc, *.docx, *.pdf. які можуть включати елементи мультимедіа або посилання на ваші додаткові розробки та матеріали. В рефераті необхідно стисло та змістовно розкрити суть власної освітньої розробки/дидактичного матеріалу/уроку/smart-рішення, унікальність освітнього підходу розробки/дидактичного матеріалу/уроку/smart-рішення, універсальність застосування (тобто можливість реплікації вашої розробки в освітній процес закладів середньої освіти України без використання унікального обладнання, захищених авторських методик та вузькоспеціалізованих професійних навичок, залучення значних інвестицій та додаткового фінансування), очікуваний освітній ефект для закладів середньої освіти;
- посилання на контент у мережі інтернет за вашим проектом, який подано на конкурс (посилання на розміщений конкурсний контент у соціальних мережах, наприклад youtube.com з елементи відео-уроків та інш., пости в тематичних освітніх групах соціальних мереж, тематичних освітніх сайтах та інш.);
- дати згоду на обробку персональних даних, та використання фото та відео матеріалів.
При проведенні відбору і оцінюванні робіт, журі може зв’язуватись з учасником для уточнення інформації щодо запропонованого рішення, актуальності, ресурсів та з інших питань. Після отримання матеріалів, відбіркова комісія обирає до 20 учасників другого етапу конкурсу.
Другий етап
Під час другого етапу учасники Конкурсу доопрацьовують власні розробки, отримають менторську підтримку та консультації від фахівців при роботі над розробкою.
Третій етап
Завданням третього етапу є оцінювання розробок, створених та доопрацьованих під час другого етапу Конкурсу і визначення переможці конкурсу. Оцінювання освітніх розробок поданих на конкурсне оцінювання проводиться конкурсною комісією. До участі в третьому етапі допускаються всі учасники, які в повному обсязі впорались з завданням другого етапу, і вчасно надали посилання на веб-сторінку з описом та повним необхідним матеріалом власної освітньої розробки.
Надані матеріали оцінюються конкурсною комісією, яка виставляє бали за відповідними критеріями, визначеними в цих Рекомендаціях. Після підбиття підсумкових балів формується рейтинговий список учасників і визначаються переможець Конкурсу.
Критерії оцінювання, визначення переможців
Оцінювання робіт поданих учасниками на Конкурс в відповідності до Положень проводиться на першому та третьому етапах.
Критерії оцінювання першого етапу:
- грамотність та послідовність викладення матеріалу;
- наявність конспекту уроку/ технологічної карти тощо;
- новизна та актуальність (роботи, які містять запозичення з інших джерел (Інтернет, підручники, монографії тощо), до експертної комісії не передаються);
- комплексність (наявність заявленого додаткового матеріалу (презентації, аудіо-відео матеріали тощо);
- активізація пізнавального інтересу учнів, стимулювання самостійності та організація самостійної діяльності;
- організація навчальної взаємодії та зворотного зв’язку. Чіткість та зрозумілість інструкцій учням з опрацювання теоретичного матеріалу та виконання практичних завдань із зазначенням очікуваних результатів, яких має досягти учень, та термінів виконання;
- доцільність вибору цифрових технологій, раціональність використання мультимедійних технологій, ЕОР, інтерактивних вправ.
Критерії оцінювання третього етапу:
- можливість використання як багатоступеневий освітній матеріал для закладу середньої освіти;
- міждисциплінарний підхід при розробці освітнього матеріалу;
- затребуваність освітнього контенту аудиторією – кількісні та якісні характеристики щодо переглядів, поширень, коментарів публічно доступного конкурсного контенту.
Орієнтовні критерії оцінювання до освітньої розробки/ дидактичного матеріалу/smart-рішення:
- відповідність змісту роботи зазначеній меті і завданням;
- дотримання структури логічної структури;
- відповідність змісту діяльності учасників проєкту результатам;
- доцільність використання методів і засобів, оригінальність методичного супроводу проєкту;
- навчальна цінність, компетентнісний і виховний потенціал проєкту;
- новизна та актуальність роботи;
- оригінальність та повнота розкриття змістовної частини;
- практична значимість та ефективність використання;
- інноваційність та універсальність роботи.
Оцінювання робіт проводиться шляхом індивідуального виставлення конкурсного балу кожним членом комісії за відповідними критеріями. Результуюча оцінка розраховується як середнє арифметичне. За кожним критерієм виставляється конкурсний бал від 0 до 10 на кожному етапі.
У разі однакового значення результуючого конкурсного балу у декількох учасників на будь з яких етапів до другого знаку після коми, журі конкурсу формує рейтинговий список на основі балів за актуальність та інноваційність рішення, або ж шляхом додаткових питань або інтерв’ювання учасників кожного етапу.
Призовий фонд та нагородження
- На підставі сформованого рейтингового списку обираються Переможці Конкурсу – учасники які посідають перше, друге та третє місця. Ці учасники отримують відповідні призи за рішенням Оргкомітету та партнерів.
- Кожен учасник який дійшов до третього етапу нагороджується грамотами.
- Всі учасники другого етапу нагороджуються дипломами.
- За погодженням з Оргкомітетом Конкурсу можливо призначення додаткових номінацій та способів заохочення учасників другого етапу з обов’язковим оприлюдненням цієї інформації на офіційній веб-сторінці конкурсу, а також на сторінці партнера: ule.org.ua\konkurs2021
Інші умови Конкурсу
Організатори конкурсу не несуть відповідальності за порушення будь яких прав інтелектуальної власності на методики, об’єкти, рішення, алгоритми, щодо наданих конкурсних робіт для участі у конкурсі.
Організатори не несуть відповідальності за неможливість Переможців та учасників конкурсу використати отриманий подарунок/приз конкурсу у разі настання форс-мажорних обставин.
Учасники конкурсу самостійно несуть відповідальність за достовірність наданих учасниками конкурсу документів та/або даних (у тому числі інформації щодо контактів з ним).
Учасники, беручи участь у конкурсі, добровільно погоджуються надати Організаторам інформацію (у тому числі про себе), визначену Організаторами як необхідну для участі в конкурсі та отримання подарунків.
Заміна подарунку/призу конкурсу на будь-які інші блага чи подарунки не допускається. У тому числі, учасник конкурсу, який набув право на отримання подарунку/призу, не може отримати еквівалент подарунка в грошовій формі. Подарунки/призи конкурсу, які залишились не врученими через те, що учасники не виконали умови Конкурсу, використовуються Організаторами на власний розсуд.
Фінансування Конкурсу здійснюється з джерел, не заборонених чинним законодавством.
Учасники конкурсу погоджуються з тим, що їхні дані можуть бути внесені Організаторами до бази даних та в подальшому використані Організаторами без будь-яких часових обмежень – у тому числі, в рекламних цілях, для надсилання інформації, повідомлень тощо. Своєю участю в конкурсі всі учасники погоджуються у разі визначення їх одержувачами подарунків/призів, на проведення фото- і відеозйомки за їхньою участю, а також погоджуються, що їхні імена та фотографії можуть бути оприлюднені або використані Замовником в будь-яких друкованих, аудіо- та відео матеріалах, в тому числі в рекламних цілях, безкоштовно.
У випадку виникнення ситуації, що припускає неоднозначне тлумачення цих Рекомендацій, будь-яких спірних питань та/або питань, не врегульованих цими Рекомендаціями, остаточне рішення приймається Організаторами конкурсу. Рішення Організаторів є остаточним і оскарженню не підлягає.
Організатори конкурсу мають право на свій розсуд в період конкурсу змінювати умови конкурсу.
Організатори конкурсу мають право на свій розсуд змінювати, припиняти, призупиняти строки проведення конкурсу.
Своєю участю в конкурсі всі учасники повністю погоджуються з викладеними рекомендаціями в цьому документі, та зобов’язуються їх дотримуватися.
Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram. Долучайтесь!