Пенсійний фонд Донеччини надав понад 79 тисяч консультацій через телефони «Гарячої лінії»

2358
коментарі відсутні

Пенсійний фонд Донеччини надав понад 79 тисяч консультацій через телефони «Гарячої лінії»

Протягом 2024 року фахівці Пенсійного фонду на Донеччині надали 79 252 консультаційні послуги громадянам, які звернулися на телефони «гарячої лінії».

Про це звітує Головне управління ПФУ в Донецькій області.

Зазначається, що спеціалісти надали відповіді на важливі питання щодо:

  • проходження фізичної ідентифікації пенсіонерів — внутрішньо переміщених осіб;
  • призначення та перерахунку, поновлення виплати пенсій;
  • умов призначення житлових субсидій і пільг;
  • зміни способу виплати з пошти (на пошту/банк);
  • перерахунку й отримання страхових виплат;
  • отримання довідок про стаж та заробітну плату;
  • сплати добровільних внесків;
  • отримання послуг через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України та мобільний застосунок «Пенсійний фонд» тощо.

Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram.  Долучайтесь!


0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі

Новини

Відео

Аналітика