В Україні 95% учителів стверджують, що навчальні результати учнів погіршилися з лютого 2022 року.
Про це пише Читомо, посилаючись на результати опитування компанії Rakuten Viber та студії онлайн-освіти EdEra.
Основними причинами цієї ситуації освітяни вважають побутові перешкоди (83,8%) та стрес через війну (73,7%).
Серед інших факторів впливу вчителі назвали:
- тривале онлайн-навчання (57,6%),
- нерозуміння учнями свого майбутнього (56,4%),
- накопичене відставання з часів пандемії (56,4%),
- відсутність мотивації до навчання (53,4%).
Близько 90% вчителів проводять додаткові повторення, щоб допомогти учням надолужити пропущений матеріал.
Також 49,3% педагогів дають учням додаткові завдання для самостійного опрацювання, 47,8% консультують батьків, 44,2% організовують додаткові заняття, а 29% вчителів проводять позакласні заходи.
Лише 2,8% освітян не вдаються до жодних методів.
На думку опитаних вчителів, відповідальність за покращення навчальних результатів несуть переважно самі учні (74%), а також їхні батьки (72%) і вчителі (69,1%).
Щоб надолужити освітні втрати педагоги рекомендують самостійне навчання з використанням відкритих джерел, таких як відеоуроки та онлайн-курси (69,8%), збільшення кількості навчальних годин (44,6%) і залучення репетиторів (29,9%)
Довідка. Опитування проводилось анонімно у спільнотах для вчителів EdEra у месенджері «Вайбер». Участь у ньому взяли приблизно 1000 освітян.
Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram. Долучайтесь!