Половина краматорських депутатів не використовують соцмережі для спілкування з виборцями

3679
коментарі відсутні

Половина краматорських депутатів не використовують соцмережі для спілкування з виборцями

В рамках проекту «Атестація депутатів місцевих рад» громадська організація «Точка доступу» дослідила активність депутатів Краматорської міськради в соціальних мережах.

З’ясувалося, що 33 з 42 депутатів (79% від загальної чисельності складу міської ради) мають сторінки в соціальних мережах, а саме в мережі Facebook. Зокрема, розподіл по політичним силам серед цих депутатів виглядає наступним чином: «Опозиційний блок» – 15 зареєстрованих в мережі Facebook депутатів, «Наш край» – 10 депутатів, БПП «Солідарність» – 5 депутатів, «Партія пенсіонерів України» – 3 депутати.

Але тільки 24 з 33 (72%) активно спілкуються з громадянами за допомогою коментарів і зворотного зв’язку. Постійно звітують про свою роботу, діяльності місцевої ради та публікують декларації 9 з 33 (27%) активних депутатів. Мають сторінку Facebook, але не ведуть ніякої діалогу і не публікують інформацію про свою депутатську діяльність 9 з 33 (28%).

Взагалі не мають соціальної сторінки 11 з 42 (21%) місцевих депутатів. Зокрема, Галина Дика, Сергій Зеленський, Михайло Іоффе, Михайло Купріков, Олена Омельченко, Віталій Рубайло, Геннадій Суков, Надія Титова, Володимир Тука. Всі вони є представниками партії «Опозиційний блок».

Щоб дізнатися, чому певні депутати Краматорської міської ради не мають акаунтів в Facebook, команда ГО «Точка доступу» звернулася до них з цим питанням.

Зокрема, Михайло Купріков озвучив наступні аргументи: «Мій округ знаходиться в безпосередній близькості до роботи. Виборці часто звертаються до мене, і для цього їм не потрібно чекати дня офіційного прийому. Їм досить прийти в мою приймальню або зателефонувати на мобільний, адже значна частина людей знають мій особистий номер».

А Михайло Іоффе зазначив: «Не маю і все. Я вважаю за краще зустрічатися особисто з виборцями».

«Важливим маркером депутатської роботи є регулярне інформування виборців про свою діяльність і двостороння комунікація з громадянами, – вважає Анастасія Матвієнко, керівник проектів Одеської обласної організації ВГО «Комітет виборців України» (організації, яка ініціювала відповідну «атестацію»). – Соціальні мережі вже давно стали для більшості громадян зручною формою спілкування. Тому використання депутатами місцевих рад подібних підходів у взаємодії зі своїм електоратом – доцільно і відповідає запиту часу. Таким чином депутати отримують можливість оперативно контактувати з жителями, виявляючи насущні запити суспільства».

У день підготовки матеріалу у двох депутатів були дні прийому громадян. Команда «Точки доступу» запропонувала їм розповісти про досвід використання соціальних мереж в своїй роботі. Одного з них не виявилося на місці, а Володимир Ржавський, як активний користувач соцмереж, охоче поділився своєю думкою.

«Для мене це оптимальний метод спілкування з виборцями, оскільки саме завдяки соціальним мережам я можу проінформувати якомога більше людей. З огляду на той факт, що на прийоми до депутатів приходить значно менша кількість людей, соціальні мережі надають більше можливостей взаємодії з електоратом. Зокрема, люди можуть залишати свої коментарі під публікаціями, направляти свої звернення, економлячи таким чином свій час: вони можуть робити це хоч вночі, хоч вранці. У той же час, це зручно і для мене. Я можу оперативно реагувати на подібні запити, і для того, щоб отримати відповідь, людям не треба чекати. Соціальні мережі – це швидка та зручна комунікація», – зазначив Володимир Ржавський.


Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram.  Долучайтесь!


0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі

Новини

Відео

Аналітика