В Україні запрацювала нова онлайн-послуга – реєстрація повідомлення про початок будівельних робіт на підставі будівельного паспорта. Відтепер оформити документ можна взагалі без участі чиновників. Про це, посилаючись на Держархбудінспекцію України, повідомили в ДніпроОДА.
За допомогою нової електронної послуги можна оформити документи на будівництво приватних, садових та дачних будинків до 300 квадратних метрів, господарських споруд, гаражів. Все це – за кілька хвилин та не виходячи з дому.
Послуга повністю автоматизована – вона надається взагалі без участі посадовців. Користувач заповнює електронну форму, програма миттєво обробляє дані та надсилає відповідь про реєстрацію повідомлення.
При цьому власноруч вносити у форму відомості про земельну ділянку, на якій планується будівництво, не потрібно. Достатньо вказати кадастровий номер та всі необхідні дані «підтягнуться» автоматично. А отже допустити помилку неможливо. Все це завдяки електронній взаємодії сервісу з Державним реєстром речових прав на нерухоме майно Мін’юсту.
Електронна послуга доступна на Урядовому порталі у розділі «Електронні послуги», а також – на сайті електронних сервісів ДАБІ.
Щоб зареєструвати повідомлення про початок будівельних робіт на підставі будівельного паспорта потрібні: електронний цифровий підпис, оформлене право власності на земельну ділянку, будівельний паспорт.
Отримати консультацію щодо послуги можна за номером «гарячої» лінії 0 800 210 011.
Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram. Долучайтесь!