У «ПриватБанк» кажуть, що не блокували рахунки клієнтів на тимчасово окупованих територій та вимушених переселенців.
«Безпека наших клієнтів і стабільна робота банківської системи є пріоритетними для нас. Ми дослухаємось до наших клієнтів і не припиняємо шукати найкращі рішення, щоб зробити наші послуги ще зручнішими і швидшими. Нам відомо про ситуацію, що склалася, і ми тісно співпрацюємо з Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України та Донбас SOS задля того, щоб зробити процедуру актуалізації даних клієнтів з ТОТ максимально зручною та доступною», – йдеться в повідомленні.
У прес-службі фінансової установи також зазначили, що розуміють чутливість теми тимчасово окупованих територій та вимушених переселенців для українського суспільства.
Водночас кажуть, що просили клієнтів оновити інформацію з міркувань безпеки, а не задля блокування рахунків.
«Ми й надалі працюватимемо з урядом, НБУ та неурядовими організаціями задля вдосконалення обовʼязкових для банків процедур верифікації клієнтів, які через війну опинилися на тимчасово окупованих ворогом територіях чи змушені евакуюватися у безпечні регіони країни», – підкреслили в Приватбанку.
Нагадаємо, що раніше з’явились скарги на «ПриватБанк» про те, що він почав блокувати рахунки переселенців з Донецької та Луганської області, якщо вони не надають інформацію про місце проживання. Мешканці Херсонської та Запорізької областей скаржились на те, що їм блокують вхід у застосунок банку «Приват24» і вимагають пройти ідентифікацію.
У Мінреінтеграції відреагували на такі звернення і зазначили, що «Подібні вимоги банку та блокування рахунків є неприпустимими».
Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram. Долучайтесь!