З третього вересня у Жовтих Водах (Дніпропетроська область) починає працювати «Мобільний адміністратор»: надання адмінпослуг за місцем проживання. Новий сервіс запроваджено для людей з особливими потребами та для тих, кому важко дістатися до ЦНАПу. Про це повідомила прес-служба жовтоводської міської ради.
Мобільний офіс Жовті Води отримали 21 червня поточного року в межах проекту «Підтримка територіальних громад України у зв’язку зі збільшенням кількості внутрішньо переміщених осіб», який виконується Німецьким товариством міжнародного співробітництва GIZ (GmbH) за дорученням уряду Німеччини.
Послуга «Мобільний адміністратор» представлена компактним металевим кейсом. У ньому – ноутбук-трансформер, кольоровий принтер, портативний сканер, зчитувач ID карток для ідентифікації суб’єкта звернення, камера для відеофіксації процесу обслуговування клієнтів, акумулятор, який забезпечує 8-годинну автономну роботу, модем для доступу до мережі Інтернет із підтримкою 3G. Тобто, замовляючи «мобільного адміністратора», ви отримуєте повний спектр адмінпослуг, як і в стаціонарному ЦНАПі, але за місцем проживання.
«Аби скористатися новим сервісом, вам потрібно звернутися із відповідною письмовою заявою до ЦНАПу або подати заявку телефоном чи електронною поштою, – розповідає начальник адмінустанови Оксана Заяць. – У заявці обов’язково зазначте свої контактні дані, назву послуги, яку бажаєте отримати, та підставу виїзду працівника ЦНАПу з мобільним офісом до вас додому. Наприклад, підставою може бути наявність інвалідності I, II групи тощо».
Далі працівники Центру надання адмінпослуг упродовж трьох днів зв’яжуться з заявником та узгодять дату і час візиту. Враховуючи значну вартість мобільного офісу, адміністратора ЦНАПу супроводжуватимуть працівники служби охорони.
Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram. Долучайтесь!