Що можуть накреативити кластери

Марина Баньковська – дизайнерка шкіряних виробів. Перевагу віддає створенню ексклюзивних жіночих сумочок. Вона любить експериментувати. Отож, постійно знаходиться у пошуку нових ідей, можливостей та партнерства.

«Це можливість десь, наприклад, в якихось показах взяти участь, випустити колекцію, побувати на виставках, на фешн-показах. Мрію щось спільно зробити з кимось. Наприклад, я – виробник сумок, і виробник одягу – ми можемо разом згуртуватися, і це нам дасть нові можливості»- – розповідає вона.

Про переваги об’єднань підприємців у кластери йшлося під час форуму «Кластерних та креативних ініціатив», що організувала Донецька торгово-промислова палата.

«Звичайно цікавіше і креативніше працювати з об’єднаннями підприємств, бо вони в одній структурі. Вони різні, але в них є однакові цілі. Найголовніша умова ось такої роботи і співпраці в об’єднанні – це не вважати своїх партнерів по кластеру своїми конкурентами. Тобто в них одна мета – розвиватися разом», – коментує президент Палати Максим Ануфрієв.

Інноваційні пропозиції під час заходу презентували своїх колегам з Донеччини і гості з Миколаєва.

«Ми створюємо такий ось навіть не кластер, а тренд, направлення аквафармінгу. Замість того, щоб жити на субсидії, говорити «дайте нам чогось» або іти в копанку чи ще кудись, людина може мати реальну роботу, реальний статок. І це буде тиражуватися, тобто креветка, мідії, устриці», – поділився керівник Східноукраїнського техно кластера Павло Зайцев.

Нині на Донеччині діє шість кластерів.


Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram.  Долучайтесь!

Цей сайт використовує cookies