Інфраструктура

Проблеми і перспективи роботи громадського транспорту розглядали в Сєвєродонецьку

Економічно обгрунтований тариф в тролейбусі Сєвєродонецька - 16 гривень. Про це повідомив Андрій Ширшиков, завідувач…

Громадськість Краматорська не погодила підвищення тарифів на міські автоперевезення

На громадських слуханнях, які відбулися у виконкомі 29 березня, обговорили питання перегляду вартості проїзду у…

Розбудова маріупольського напрямку триває

У квітні залізничники Придніпровської залізниці виконають основні роботи з подальшого розвитку ділянки Комиш-Зоря – Волноваха.…

За три роки втілили понад 600 інфраструктурних проектів

З 2015 року на Дніпропетровщині здали в експлуатацію понад 600 інфраструктурних об’єктів. Це дороги, водоводи,…

У Краматорську планують запустити тролейбуси, яким не потрібна контактна мережа

Нові машини з автономним ходом збільшать кількість міських тролейбусних маршрутів та дозволять з’єднати екологічним транспортом…

Краматорські автоперевізники «грають» з цифрами, вимагаючи підвищення тарифу

Не минуло й року після останнього збільшення вартості проїзду в міському автотранспорті, як два підприємства-монополісти…

Сквер Тихий у Костянтинівці будуть реконструювати

Назва змінилася, а ось щодо благоустрою старого-новго парку справа досі не дійшла. Колись парк ім.Леніна,…

Депутати не закривають трамвайне ДЕПО у Костянтинівці

Питання про закриття трамвайного ДЕПО у Костянтинівці неодноразово було винесено на сесію міської ради, однак, за…

Як втрачаються гроші на ремонт трас державного значення

Половину надходжень митних платежів, які Дніпропетровщина отримує понад планом,  направляють на ремонт доріг державного значення…

Скільки ліфтів не працює у Костянтинівці

Мешканці дев’ятиповерхівки по вулиці Громова тривалий час підіймаються сходами – ліфт більше трьох місяців не…

Цей сайт використовує cookies