У Костянтинівці працює сучасний дитячий садок компенсуючого типу

У Костянтинівці працює сучасний дитячий садок компенсуючого типу. Створили його спеціально для розвитку дітей із затримкою психофізичного розвитку, порушеннями опорно-рухового апарату та ДЦП, для дітей із важкими вадами мовлення. Які умови створили у дошкільному закладі для маленьких відвідувачів та як займаються з дітьми – розкаже Ксенія Довженко.

Роза змалку відвідує дитсадочок «Півник», який знаходиться  у Костянтинівці. Мати дівчинки, Вікторія Тарасова, каже, що у Рози були мовленнєві порушення. Зараз матуся помітила позитивні зміни у розвитку дитини.

«Спочатку, коли ми тільки починали ходити у садочок, дитина погано розмовляла, не вимовляла літери, звуки. Складнощі були у формуванні речень. А зараз ці проблеми зникли», – каже вона.

Все це стало можливим завдяки злагодженій роботі вихователів, логопедів, дефектологів, психологів та інших спеціалістів, які працюють у дитсадочку. За словами вчительки-логопедині Світлани Єропсанової, логопедичні вправи в ігровому форматі дуже подобаються діткам.

«Працюємо ми над формуванням мовлення, розвитком словникового запасу, формуванням граматичних категорій, фонематичного слуху, пізнавальним розвитком і дуже-дуже багато всього ми робимо з дітками, щоб вони в нас були дуже впевненими в собі, з чистою вимовою йшли до загальноосвітніх шкіл міста», – говорить вона.

Читайте також Як громадська організація батьків дітей з інвалідністю долає стереотипи

Як працює дитячий садок компенсуючого типу

Всього в дошкільному закладі є 11 логопедичних кабінетів. Також дитячий садок компенсуючого типу у Костянтинівці має сучасну спортивну залу із тренажерами та кабінет ЛФК. У масажному кабінеті за потребою роблять лікуючий або профілактичний масажі. Дитсадківці відвідують аромакімнату й практичного психолога. У музичній залі з дітками займаються лікувальною фізкультурою, танцями та проводять концерти.

«У закладі функціонують 12 груп. 11 з них – групи спеціального призначення. 3 групи – для дітей із затримкою психофізичного розвитку, 1 група – з порушеннями опорно-рухового апарату та ДЦП, 7 груп – для дітей із важкими вадами мовлення. Нами було визначено такі напрями роботи з дітьми з особливими освітніми потребами: освітньо-пізнавальний, корекційно-розвитковий, фізкультурно-оздоровчий та підготовка дітей до навчання в школі», – розповідає вихователька-методист Костянтинівського закладу дошкільної освіти № 8 «Півник» компенсуючого типу Ольга Козодуб.

Приймають нових дітей у дитячий садок компенсуючого типу протягом усього року, але за направленням з Інклюзивно-ресурсного центру Костянтинівки.

«Батьки, якщо виявили якісь особливості своєї дитинки, то приходять до Інклюзивно-ресурсного центра. Там вже рекомендують, наприклад, наш сад, розповідають, з якими вадами ми можемо їм допомогти. Тобто, це діти з важкими порушеннями й вадами мовлення, порушеннями опорно-рухового апарату або затримкою психофізичного розвитку», – каже Ольга Козодуб.

Наразі у дошкільному закладі навчаються понад 140 дітей. Працює садочок з 6-ої ранку до 6-ої вечора. Діти з таким режимом сумувати не встигають та наприкінці дня діляться враженнями та досягненнями з батьками.

Читайте також Інклюзивне навчання: дітей, що потребують особливого підходу, стає більше


Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках – YouTube або Facebook або Twitter. Долучайтесь!


Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram.  Долучайтесь!

Цей сайт використовує cookies