У Міністерстві з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій розповіли, як потрапити у Реєстр волонтерів і для чого це потрібно.
Реєстр волонтерів в Україні існує від самого початку війни – з 2014 року.
Саме в той час нові виклики для країни та українців породили потужний рух громадян, які почали допомагати армії. Але не всі розуміли, як правильно збирати кошти, звітувати тощо.
«Згідно з Податковим кодексом суми коштів, які збирає волонтер, не будуть включатися до його щорічного оподаткованого доходу. Важливо, щоб гроші, які він отримує, були зібраними на спеціальний рахунок або картку, а витрати на благодійність мали документальне підтвердження», – йдеться в повідомленні.
У Мінреінтеграції підкреслюють, що і сьогодні реєстрація в Реєстрі не є обов’язковою. Але це допоможе вберегти волонтера від несправедливих обвинувачень та мінімізувати всі ризики в питаннях оподаткування.
Запит волонтери можуть зробити у податковій за місцем реєстрації або особисто чи поштовим відправленням.
Для цього необхідні такі документи, як:
- довідка з банку (банків) форми 4-РВ,
- копії паспорта та ідентифікаційного коду;
- копія витягу про місце реєстрації й,
- заява за формою 1-РВ.
«Пам’ятайте. Необхідно зберігати документи, що стосуються вашої благодійності: чеки, накладні, фотозвіти», – додали в міністерстві.
Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram. Долучайтесь!