Вибирали депо для обслуговування тепловозів «Тризуб»
Експерти General Electric рекомендуватимуть менеджменту ПАТ «Укрзалізниця» Мелітопольське локомотивне депо регіональної філії «Придніпровська залізниця» як основну базу сервісного обслуговування локомотивів General Electric. Як повідомила прес-служба регіональної філії «Придніпровська залізниця», такі висновки вони зробили після експертизи та огляду цього об’єкта.
Зокрема, представники компанії General Electric вважають, що Мелітопольське локомотивне депо регіональної філії «Придніпровська залізниця» максимально відповідає вимогам компанії до центру з обслуговування новозбудованих для України тепловозів серії ТЕ33АС «Тризуб».
Свою думку представники компанії General Electric – регіональний директор із сервісу Павло Семикопенко та регіональний директор з якості Газіз Іскаков – висловили в ході візиту до Мелітопольського локомотивного депо. Зокрема, зарубіжні експерти оглянули виробничі приміщення депо – основні цехи та дільниці, складські й лабораторні приміщення, ознайомилися з технічним оснащенням та можливостями структурного підрозділу, його кадровим потенціалом, обговорили низку питань, які потребуватимуть вирішення: виділення окремих складських та офісних приміщень, визначення кількості персоналу, необхідного для проведення ремонтних робіт та технічного обслуговування тягового рухомого складу, навчання працівників, деталі матеріально-технічного забезпечення тощо.
«У депо є чудова база, – підсумував обхід регіональний директор із сервісу Павло Семикопенко. – Добре оснащена. Збережено кваліфікований персонал. Скрізь чисто. Приміщення не нові, однак ми побачили, що тут їх упорядковують і ремонтують».
«Технічна експертиза показала, що в депо досить високий рівень механізації та автоматизації виробничих процесів, – додав регіональний директор з якості Газіз Іскаков. – Тож проблем з освоєнням ремонту та технічного обслуговування локомотивів нового покоління, певен, не виникне. Тим більше, що компанія належним чином підготує спеціалістів та постійно відслідковуватиме їх поточну кваліфікацію».
За словами експертів, це дає підстави рекомендувати менеджменту Укрзалізниці Мелітополь як основну базу сервісного обслуговування локомотивів GE.
Представник департаменту локомотивного господарства ПАТ «Укрзалізниця» Сергій Косовець зазначив, що цілком згоден із вибором зарубіжних партнерів. На його думку, Мелітопольське локомотивне депо вигідно вирізняється потужним технічним та кадровим потенціалом, а також зручним територіальним розміщенням, адже нові тепловози планується експлуатувати на Придніпровській та Одеській залізницях.
«Міжнародне співробітництво – це новий етап у розвитку Придніпровської залізниці, більш високий рівень відповідальності для нас, – зазначив головний інженер – перший заступник директора регіональної філії «Придніпровська залізниця» Сергій Гавриленко. – У ході зустрічі ми створили робочу групу, яка спільними зусиллями максимально оперативно вирішуватиме всі питання, що виникатимуть у процесі підготовки».
Нагадаємо, що 15 травня 2018 на заводі General Electric Transportatiоn у США розпочалося будівництво першого локомотиву TE33AС «Тризуб» для ПАТ «Укрзалізниця». Тепловози ТЕ33АС, що виготовляються для ПАТ «Укрзалізниця», адаптовані до кліматичних умов простору 1520, екологічні, надійні, економні в обслуговуванні та комфортні для локомотивних бригад. Це вантажні тепловози нового покоління з асинхронними тяговими електродвигунами потужністю 3356 кВт. Конструкційна швидкість становить 120 км/год. Тепловози мають більші міжремонтні пробіги. Вони обладнані сучасними системами безпеки руху й радіозв’язку, системою автоматичного виявлення пожежі та пожежогасіння. Для локомотивної бригади створені безпечні та комфортні умови праці.
GE має намір здійснити поставку першої партії (30 штук) локомотивів «Тризуб» до кінця року. 8 серпня перший локомотив «Тризуб» вже вирушив з заводу в Пенсільванії до України.
Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram. Долучайтесь!