13 грудня директор регіональної філії «Придніпровська залізниця» Микола Кужавський відправив у рейс перший тепловоз TE33AС «Тризуб». Згідно з повідомленням прес-служби регіональної філії «Придніпровська залізниця», це один з восьми локомотивів виробництва General Electric, які Укрзалізниця прийняла в експлуатацію і які працюватимуть на стратегічному вантажному напрямку Комиш-Зоря – Волноваха.
Новий «Тризуб» відправився у регулярний рейс у складі вантажного поїзда вагою 3824 тонни з вантажем залізорудного концентрату для маріупольських підприємств.
«Ми повністю виконуємо завдання Уряду зі збільшення пропускної здатності цієї ділянки, – зазначив в.о. голови правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов. – Якщо в минулому році у напрямку Маріуполя ми могли пропустити не більше 12-14 вантажних поїздів, то після запуску локомотивів General Electric ми впевнені, що зможемо забезпечити стабільно 22-24 поїзди вже сьогодні».
Знаковій для товариства даті передувала системна робота, у тому числі й у Мелітопольському локомотивному депо регіональної філії «Придніпровська залізниця».
«Ми оновили колійну мережу депо, зокрема замінили 16 стрілочних переводів та переклали маршрутні шляхи, модернізували процеси екіпіровки і водопідготовки нових тепловозів, зливу відпрацьованого мастила, алгоритм роботи з дизельним пальним. Підготували складські приміщення та приміщення для персоналу, який обслуговуватиме «Тризуби». Актуалізували роботу лабораторного господарства та систему охорони», – – розповів директор регіональної філії Микола Кужавський зазначив очільник Придніпровської залізниці.
Окрім цього, у депо виконано поточний ремонт цеху обслуговування та ремонту тепловозів, який буде майданчиком для сервісу «Тризубів», а локомотивні бригади й ремонтний персонал пройшли спеціальну підготовку в м. Астана (Казахстан) та на полігоні Крюківського вагонобудівного заводу.
Невдовзі на стратегічно важливий для країни напрямок Комиш-Зоря – Волноваха вийде ще сім тепловозів TE33AС «Тризуб», які Укрзалізниця прийняла в експлуатацію.
Нагадаємо, що тепловози виробництва General Electric мають втричі більші терміни пробігу між технічним обслуговуванням, що покращує їх час експлуатації, а також дозволяють підвищити в 1,5 разу масу поїздів.
Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram. Долучайтесь!