Відстрочка для освітян у «Резерв+»: як працює новий сервіс

У мобільному застосунку «Резерв+» з’явилася нова можливість для наукових, науково-педагогічних та педагогічних працівників — автоматизоване оформлення відстрочки від мобілізації. Ця опція доступна для тих, хто працює у закладах вищої, фахової передвищої, професійної освіти, а також у наукових установах.

Про це повідомляє МОН, пише Антикризовий медіа-центр.

За словами заступника міністра освіти і науки України Дмитра Загороднього,  це стало можливим завдяки співпраці з Міністерством оборони, що дозволило інтегрувати системи «Резерв+» та Єдину державну електронну базу з питань освіти (ЄДЕБО).

Умови та процедура оформлення

Щоб скористатися новим сервісом, працівник закладу освіти має відповідати трьом критеріям, які перевіряються автоматично в ЄДЕБО:

  1. Наявність відмітки про основне місце роботи.
  2. Зарплатна ставка не менша за 0,75.
  3. Наявність відмітки про те, що особа належить до кадрової групи освітнього процесу або обіймає адміністративну посаду викладацької категорії.

Для оформлення відстрочки потрібно:

  1. Натиснути на три крапки на головному екрані застосунку.
  2. Вибрати пункт «Подати запит на відстрочку».
  3. Обрати відповідну категорію.

Після цього надійде сповіщення з результатом. Якщо людина відповідає всім критеріям, але відстрочка не оформлюється, їй потрібно звернутися до свого закладу освіти, щоб уточнити дані в ЄДЕБО.


Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram.  Долучайтесь!

Цей сайт використовує cookies