Військові зможуть напряму повідомляти виробнику про проблеми з технікою — Міноборони запускає новий сервіс

Міністерство оборони України запроваджує новий цифровий сервіс, що дозволить військовим напряму залишати відгуки або повідомляти про проблеми з технікою виробникам. Про це в інтерв’ю DOU розповіла заступниця міністра оборони з цифровізації Катерина Черногоренко.

Мета сервісу — спростити комунікацію між військовими та виробниками, щоб уникнути тривалих пошуків контактів. Верифіковані військові зможуть через застосунок «Армія+» ввести серійний номер виробу, і система автоматично визначить виробника та надішле йому запит. Відповідь військовий отримає у захищений месенджер.

Насамперед сервіс працюватиме з виробниками, які мають контракт із Міноборони. У майбутньому його можуть розширити, якщо бригади звернуться з проханням додати конкретних виробників, із якими мають прямі контракти.

Читайте також: Військові зможуть здобувати вищу освіту без відриву від служби

Усі інциденти передаватимуться Генеральному штабу та Міноборони для ефективного управління закупівлями та сервісною підтримкою. Це дозволить відстежувати кількість інцидентів та швидкість реакції виробників.

Сервіс гарантує конфіденційність — відповіді надходитимуть особисто військовому без загального списку виробників чи моделей техніки.


Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram.  Долучайтесь!

Цей сайт використовує cookies