Як повернути товар належної якості, якщо щось не сподобалось?


14809
коментарі відсутні

Як повернути товар належної якості.

Дуже часто трапляються ситуації, коли хочеться повернути товар належної якості у магазин вже наступного дня після придбання. Так буває, якщо не підійшов розмін, фасон або якісь технічні характеристики і тому виникає бажання повернути його назад.

Випадки, які дозволяють повернути товар належної якості або здійснити обмін

Закон України «Про захист прав споживачів» чітко вказує, яким чином можна здійснити повернення або обмін товару належної якості. Тож можна:

  • обміняти на аналогічний, якщо він не підійшов з будь-яких причин та у випадках, коли не може бути використаний за призначенням;
  • у разі відсутності аналогічного товару можна придбати будь-які інші з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості;
  • обміняти товар, який не підійшов, наприклад, за розміром, на такий самий потрібного розміру, як тільки він надійде у продаж;
  • отримати гроші назад у розмірі вартості повернутого товару.

Важливо! Обмін може відбутися протягом 14 днів, не враховуючи дня придбання.

Є декілька умов для обміну та повернення товару належної якості. Це можливо зробити, якщо товар не використовувався; він не пошкоджений, збережено товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики; є розрахунковий документ з датою продажу.

Що робити, якщо продавець відмовляє у поверненні коштів?

Продавець зобов’язаний провести розрахунки зі споживачем, спираючись на вартість товару на час його купівлі. Якщо відразу такої можливості у продавця немає можливості, то він може повернути кошти не пізніше ніж протягом 7 днів, якщо є домовленість сторін.

У разі відмови у поверненні коштів або обміну товару, можна звернутися до продавця із письмовою заявою про повернення товару належної якості. Строк розгляду заяви становить 1 місяць (45 днів в окремих випадках).

До заяви потрібно додати документи, що підтверджують факт придбання товару у продавця (касовий чек, в якому зазначена дата продажу та технічний паспорт (гарантійний талон із зазначеною датою купівлі).

Коли можуть відмовити у проханні повернути товар належної якості?

Відмовити у поверненні товару після того, як заяву буде розглянуто, якщо:

  • товар або використовувався, або не збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики; а також розрахунковий документ;
  • з дня купівлі минуло понад 14 днів;
  • товар належить до одного із видів товару який зазначено у додатку 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів»;
  • заява не відповідає вимогам Закону України «Про звернення громадян».

У разі необґрунтованої, на вашу думку, письмової відмови, можна звернутися до суду. Споживачі звільняються від сплати судового збору за позовами, що пов’язані з порушенням їх прав.

(За матеріалами Бізнес Ліга:Закон)


Підписатись
Повідомте про
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі