Як створити електронний кабінет вступника?

Вступна кампанія-2019 у розпалі. До послуг абітурієнтів – електронний кабінет вступника. Він прийшов на заміну товкотнечі та довгим чергам у приймальних комісіях. Подати заяву до вишу можна просто не виходячи з дому. Як це зробити, розповіли в департаменті освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації.

«Вже декілька років поспіль в Україні діє електронна форма подачі документів до вишів. Тепер не треба стояти у чергах в приймальних комісіях чи їхати за декілька сотень кілометрів від дому до обраного навчального закладу. У поміч вступникам – комп’ютер та Інтернет», – зазначили в департаменті освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації.

Саме з електронного кабінету абітурієнти подають заяви до вишів. Для цього потрібно пройти реєстрацію та завантажити скан-копії документів. Вступник має також вказати середній бал атестата або свідоцтва про освіту. Для цього слід скористатися спеціальним електронним калькулятором.

«Якщо абітурієнт не має можливості створити електронний кабінет, приміром, через відсутність Інтернету, він може звернутися до приймальної комісії вишу. Там діють спеціальні центри, фахівці яких допоможуть оформити е-заяву», – зауважили в департаменті.

Вступники минулих років, які раніше вже мали електронні кабінети, повинні знову пройти реєстрацію, додали в департаменті.

У деяких випадках абітурієнти подають документи, як і раніше, у паперовій формі.

«Особисто до приймальної комісії вишу подають документи переселенці, іноземці, а також ті, хто бажає вдруге отримати вищу освіту за держзамовленням, – розповіли в департаменті. – Виключно у паперовій формі приймають заяви і від абітурієнтів, які мають право на вступ за результатами вступних іспитів або співбесіди».

У 2019-му заяви від вступників виші приймають з 10 до 22 липня.


Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram.  Долучайтесь!

Цей сайт використовує cookies