Половину надходжень митних платежів, які Дніпропетровщина отримує понад планом, направляють на ремонт доріг державного значення – трас, які знаходяться на балансі Укравтодору. Оновлених автошляхів мало б бути значно більше, якби процедури митного оформлення вантажів були швидшими. Вдосконалити сервіс – пряма відповідальність Митної та Держпродспоживслужби. Як виправити проблему, обговорювали під час наради у ДніпроОДА.
«У 2017-му на Дніпропетровщині вперше за десятки років капітально ремонтували траси. Оновлювали Решетилівську, Запорізьку, Донецьку та Криворізьку магістралі – загалом майже 67,5 км доріг. У цьому допоміг й «митний експеримент» – 50% понадпланових надходжень митних платежів витрачали на ремонт шляхів державого значення. Таких робіт могли б проводити й більше. Проте нерідко підприємці Дніпропетровщини для проходження митного оформлення вантажів, ветеринарного або фітосанітарного контролю продукції обирають інші області – мають законодавче право. Тож і податки сплачують до бюджету сусідів», – розповів перший заступник голови ДніпроОДА Олег Кужман.
Проблема – у занадто повільному оформленні документів на Дніпропетровщині, наголосили під час наради. Удосконалити свою роботу мають екологічна інспекція, санітарна та ветеринарна служби.
«Бізнесмени працюють за принципом «ринкових відносин» – обирають ті області, де процес оформлення документів максимально швидкий та зручний. Забезпечити такий сервіс у найкоротші терміни на Дніпропетровщині – пряма відповідальність Митної та Держпродспоживслужби», – підкреслив Олег Кужман.
За місяць у ДніпроОДА знову зберуть нараду, аби оцінити перші результати вдосконалення роботи.
«Ми стикаємося з труднощами в оформленні документів. Витрачається забагато часу. Під час зустрічі стало зрозуміло, що владі не все одно, й нам йдуть на зустріч», – розповів директор компанії «Цифротех» Павло Козир.
Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram. Долучайтесь!