За рік роботи Служба 112 отримала понад 17000 звернень жестовою мовою

З моменту впровадження в роботу у липні минулого року до сьогодні Служба 112 отримала понад 17 тисяч звернень жестовою мовою.

Про це повідомила дружина президента Олена Зеленська.

«За час роботи Служби 112 (а її почали впроваджувати в липні минулого року) на робоче місце перекладача жестової мови надійшло понад 17 тисяч звернень. І хоча більшість із них насправді не були екстреними, сам факт можливості опрацювати такі заявки надзвичайно багато важить у контексті суспільної безбар’єрності», – зауважила вона.

За словами Олени Зеленської, загалом до Служби 112 надійшло вже понад 2,5 мільйона викликів, зокрема й від іноземців. Оператори в Києві та Львові володіють англійською, польською, чеською та румунською мовами.

Вона також нагадала, що в Україні люди з порушеннями слуху чи мовлення можуть звернутися на єдину лінію екстреної допомоги 112, надіславши sms-повідомлення. Після цього вони отримують посилання для відеозв’язку з операторами, які володіють жестовою мовою.

«Єдине вікно» дає змогу пришвидшити порятунок, адже можна викликати кілька екстрених служб одночасно. А це найголовніше для держави – життя та здоров’я її людей», – зауважила Зеленська.


Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram.  Долучайтесь!

Цей сайт використовує cookies