Залізниця готова до зміни логістики на Маріупольському напрямку
Ескалація конфлікту в Керченській протоці може призвести до блокади морських портів, які розташовані в Азовському морі. Перш за все, це порти Маріуполь та Бердянськ, які відігравали значну роль у транспортуванні продукції українських підприємств.
Щодо можливості заміни морського трафіку на залізничний 26 листопада розповів на своїй сторінці в Facebook в. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов:
«У разі зміни логістики перевезення вантажів морськими шляхами, зокрема в Азовському регіоні, Укрзалізниця готова до переорієнтації вантажів на інші порти».
Маріупольські металурги зазначають, що для нормальної роботи пропуск по стратегічно важливій ділянці ст. Комиш-Зоря – Волноваха повинен бути не менше 21,7 вантажні потяги, а середньомісячний пропуск в 2019 році – 24 поїзда.
За даними прес-служби Регіональної філії «Придніпровська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця», у рамках реконструкції об’єктів інфраструктури залізничного транспорту на ділянці Пологи – Комиш Зоря в поточному році регіональна філія виконала колійний розвиток стикової станції Комиш Зоря, де було укладено дві додаткові приймально-відправні колії та сім стрілочних переводів. А на 327-му км перегону Магедове – Комиш-Зоря залізничники відновили роз’їзд, уклали дві приймально-відправні колії, чотири стрілочні переводи та два скидальні гостряки. Ці роботи дозволили збільшити пропускну спроможність стратегічно важливого для країни маріупольського напрямку.
Взагалі, за десять місяців 2018 року у регіональній філії «Придніпровська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» різними видами ремонту оновили майже 240 км колії. Зокрема, було реконструйовано 38,7 км колії, капітально відремонтовано 23,7 км, середній ремонтом – 98,7 км, комплексно-оздоровчим – 77,3 км колії. Придніпровські колійники виконали реконструкцію 29 стрілочних переводів, ще 16 оновили капітальним ремонтом, а 107 – середнім, замінили металеві частини в 15 стрілочних переводах.
Залізничники також уклали понад 27 км нових та старопридатних плітей безстикової колії на ділянках, де в попередні роки проводилася реконструкція чи капітальний ремонт колії; замінили рейки на 29,5 км колії.
Ремонтно-колійні роботи проводилися переважно на основних напрямках руху поїздів – П’ятихатки – Чаплине, Лозова – Солоне Озеро та по Криворізькому регіону.
Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram. Долучайтесь!