Два роки тому функції реєстрації передано з ДМС до виконкомів райрад
Кривий Ріг – одне з небагатьох міст України, де повноваження з «прописки/виписки» ще у квітні 2016 року передані виконкомам райрад, за місцем проживання мешканців. За даними прес-служби виконкому Криворізької міськради, щодня «офіси прописки» відвідують близько 600 громадян.
Як зазначено в інформаційному повідомленні прес-служби, за весь цей час фахівцями органів місцевого самоврядування надано майже 150 тисяч послуг, видано майже 230 тисяч інформаційних довідок установам та організаціям, а це значить, що 230 тисячам людей не потрібно було безпосередньо звертатись за ними до влади.
В «офісах прописки» Кривого Рогу:
встановлено єдині та зручні графіки прийому заявників, у тому числі з продовженим робочим днем (у вівторок до 20:00);
- комфортні зали очікування;
- безкоштовне ксерокопіювання документів на місці;
- інформаційні теле-табло;
- зручності для людей із особливими потребами;
- дитячі куточки;
- налагоджено зворотній зв’язок з відвідувачами, у тому числі через анкетування за допомогою QR-коду;
- для обслуговування людей зі слабким зором відділи забезпечено Лінзами Френеля;
в роботі використовуються рідери для зчитування інформації з ID-карток.
І це ще не всі зручності для заявників у «офісах прописки» Кривого Рогу.
З грудня 2017 року організовано обслуговування з цих питань за місцем проживання мешканців віддалених сіл, селищ та мікрорайонів міста з використанням автомобіля – трансформера Мобільного офісу муніципальних послуг Центру «Віза», та маломобільних заявників на дому – за допомогою «Мобільних кейс-офісів».
Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram. Долучайтесь!