Два роки тому функції реєстрації передано з ДМС до виконкомів райрад

Кривий Ріг – одне з небагатьох міст України, де повноваження з «прописки/виписки» ще у квітні 2016 року передані виконкомам райрад, за місцем проживання мешканців. За даними прес-служби виконкому Криворізької міськради, щодня «офіси прописки» відвідують близько 600 громадян.

Як зазначено в інформаційному повідомленні прес-служби, за весь цей час фахівцями органів місцевого самоврядування надано майже 150 тисяч послуг, видано майже 230 тисяч інформаційних довідок установам та організаціям, а це значить, що 230 тисячам людей не потрібно було безпосередньо звертатись за ними до влади.

В «офісах прописки» Кривого Рогу:

встановлено єдині та зручні графіки прийому заявників, у тому числі з продовженим робочим днем (у вівторок до 20:00);

  • комфортні зали очікування;
  • безкоштовне ксерокопіювання документів на місці;
  • інформаційні теле-табло;
  • зручності для людей із особливими потребами;
  • дитячі куточки;
  • налагоджено зворотній зв’язок з відвідувачами, у тому числі через анкетування за допомогою QR-коду;
  • для обслуговування людей зі слабким зором відділи забезпечено Лінзами Френеля;

в роботі використовуються рідери для зчитування інформації з ID-карток.

І це ще не всі зручності для заявників у «офісах прописки» Кривого Рогу.

З грудня 2017 року організовано обслуговування з цих питань за місцем проживання мешканців віддалених сіл, селищ та мікрорайонів міста з використанням  автомобіля – трансформера Мобільного офісу муніципальних послуг Центру  «Віза», та маломобільних заявників на дому – за допомогою «Мобільних кейс-офісів».


Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram.  Долучайтесь!

Цей сайт використовує cookies