Інтерв’ю з директоркою Костянтинівського міського центру зайнятості

2964
коментарі відсутні

Інтерв’ю з директоркою Костянтинівського міського центру зайнятості

Світлана Марицька розповідає про електронні послуги служби зайнятості. Як за допомогою нових технологій отримати максимальну вигоду. 

XXL сторіччя відзначилось стрімким зростанням ролі електронних технологій у житті суспільства та країни. І останні кілька років в Україні поступово впроваджується система електронного упорядкування. Коли органи державної влади за допомогою систем локальних інформаційних мереж та сегментів глобальної інформаційної мережі взаємодіють з громадянами, юридичними особами та неурядовими організаціями . Але в  нашій країні громадяни ще не повністю оцінили можливості та зручності системи.

– Світлана, з якого року у Костянтинівському міському центрі зайнятості почали впроваджуватися електронні інноваційні послуги?

З 2017 року служба зайнятості ввела наступні електронні послуги , як електронна черга , електронний кабінет роботодавця та електронний кабінет безробітного. За допомогою послуги електронна черга можна самостійно кожному громадянину, не витрачаючи зайвого часу , не виходячи з домівки записатись на відвідування до будь-якого центру зайнятості , обравши мету дату та годину відвідування. Таким чином, особа може зарезервувати час на прийом до фахівця з метою працевлаштування  або отримання будь-якої консультації з питань соціальних послуг, які надає служба зайнятості. Тому зайшовши на сайт Державної служби зайнятості і вибравши там розділ електронні послуги , можливо  записатись до електронної черги і потім прийти на свій час, який для вас зручний і без будь-якої черги відвідати спеціаліста та отримати консультацію з питань, які вас турбують.

– Чи дійсно працює електронна черга? І як реагують люди, які прийшли на прийом без попереднього запису?

Ми постійно проводимо інформаційну роботу  з безробітними також надаємо інформаційно-роз’яснювальні матеріали через ЗМІ. Таким чином, з часом люди стають більш обізнаними. Тому у нас люди в черзі реагують нормально на виклики відвідувача по електронній черзі нормально.

– Для чого  роботодавцеві створювати електронний кабінет?

Авторизувавшись у власному електронному кабінеті роботодавець також, не витрачаючи зайвого часу, може подивитись все що його цікавить, не приходячи до центру зайнятості. Може ставити питання й обов’язково йому в найближчий час нададуть відповідь. Також подавати подати звіт про вакансії тощо.

– Чи може роботодавець через свій кабінет ознайомлюватися з резюме потенційних робітників?

Так, і прочитати резюме, і відеорезюме переглянути, і кваліфікаційний склад безробітних подивитись. Також дізнатися про те,  що таке громадські та тимчасові роботи і що для цього потрібно.

– Електронний кабінет безробітного. Які послуги може отримати зареєстрована людина?

Зареєстрований безробітний має можливість створити там власне резюме, здійснити підбір роботи,ознайомитись з інформацією про тимчасові вакансії . Також через власний кабінет може дізнатись про можливості професійного навчання , переглядати дані про свої виплати. Не виходячи з дому дізнаватись про всі  заходи, які відбуваються у центрі зайнятості.

 


Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram.  Долучайтесь!


0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі

Новини

Відео

Аналітика