Кол-центр у Бахмутському районі підвищив попит на консультації майже вдвічі

Найбільше телефонують у понеділок та п’ятницю. Якщо оператор однієї з п’яти амбулаторій не відповів через зайняту лінію, відсутність світла чи інтернету, його дзвінок приймає інший попри те, що це може бути за кілька десятків кілометрів від того населеного пункту звідки телефонують. Такий спосіб роботи дає змогу жодного пацієнта не залишити поза увагою. Системою охоплені п’ять медичних закладів Бахмутського району. Хто впровадив даний проєкт та за чий кошт сервіс – дивіться у сюжеті.

Дивіться більше відео про зміни на Донеччині у добірці Донеччина. ЗмІнИ


Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram.  Долучайтесь!

Цей сайт використовує cookies