Міжнародна грошова допомога для постраждалих від війни – в декілька кліків на «єДопомога»
Без черг та прямо з дому тепер можна подати заявку на отримання додаткової грошової підтримки, яку надають міжнародні організації. Наприкінці травня послуга стала доступною на соціальній платформі «єДопомога».
Виплати від міжнародних організацій можуть отримати мешканці територій, які тимчасово окуповані, деокуповані або знаходяться в зоні активних бойових дій. Також на підтримку можуть розраховувати внутрішньо переміщені особи, які виїхали з небезпечних районів.
Як повідомили у Міністерстві соціальної політики України, це нова функція, що запрацювала на платформі «єДопомога» починаючи з 31 травня. Взагалі платформа була створена з метою підтримки людей, які постраждали від російської агресії. На ній можна дізнатись, як отримати гроші від держави, як залишити заявку на волонтерську допомогу. Також через платформу можна самому допомогти тим, хто цього потребує.
Тепер додалася нова можливість – подати заявку на отримання додаткової грошової допомоги від міжнародних організацій – наприклад, від ООН або від Червоного Хреста.
Для кого створена платформа «єДопомога»?
Хто може отримати грошову допомогу?
– Внутрішньо переміщені особи, які перебувають в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб.
– Особи, які проживають/перебувають на тимчасово окупованих, деокупованих територіях або таких, що знаходяться в зоні активних бойових дій України.
Які документи та дані знадобляться для заповнення заявки?
– ПІБ згідно з ідентифікаційним документом.
– ІПН (РНОКПП).
– Дані паспорту громадянина України, ID-картки, посвідки на постійне або тимчасове проживання, свідоцтва про народження дитини.
– Адреси зареєстрованого та фактичного місця проживання.
– Номер телефону.
– IBAN (необхідний для виплати допомоги на рахунок).
Дані, які людина вказує у заявці, верифікуються на основі даних, що містяться у державних реєстрах.
Як здійснюється виплата через «єДопомога»?
– Платформа збирає заявки на допомогу та за запитом Міжнародних організацій передає переліки заявників на допомогу за запитуваною категорією.
Ким здійснюється виплата допомоги?
– Міжнародними організаціями.
Як швидко в «єДопомога» обробляється заявка на виплату?
– Після того, як Міжнародна організація приймає рішення щодо фінансування визначеної категорії заявників на допомогу, відповідальні особи передають переліки заявників на допомогу. Міжнародна організація обробляє заявки згідно з власними внутрішніми положеннями. Рішення щодо виплат приймаються на основі пріоритетності вразливих категорій отримувачів та наявності коштів для здійснення таких виплат.
Куди звертатись для уточнення статусу заявки?
– Статус заявки можна дізнатись на цьому ж сайті за посиланням https://aid.edopomoga.gov.ua.
“Ваша заявка в процесі верифікації” – заявка передана до Єдиної інформаційної системи соціальної сфери Міністерства соціальної політики України та наразі відбувається перевірка правильності поданих даних, ідентифікація особи та належність до вказаних соціальних статусів.“Ваша заявка успішно верифікована” – вказані в заявці персональні дані та соціальні статуси підтверджено.“Ваша заявка не пройшла верифікацію” – вказані в заявці статуси не відповідають наявній інформації Мінсоцполітики. Вам необхідно звернутися до органів соціального захисту для актуалізації статусу. Після актуалізації у вас буде можливість подати виправлену заявку знову.“Ваша заявка містить помилки” – в заявці допущені помилки, тож потрібно її додатково перевірити. Після цього у вас буде можливість подати виправлену заявку знову.“Заявка знаходиться в очікуванні на виплату від міжнародних організацій” – цей статус ще раз підтверджує, що заявка успішно пройшла верифікацію та буде передана міжнародним організаціям за умови відповідності соціальної категорії (статусу) заявника до умов виплат, які визначають міжнародні організації.
В подальшому статуси можуть змінюватись після отримання заявки міжнародними організаціями за їх запитом та підтвердження готовності здійснити виплату.
Звертаємо увагу, що Мінсоцполітики проводить верифікацію даних заявника, використовуючи наявні державні інформаційні реєстри та бази даних, що дозволяє отримувати якісну і перевірену інформацію про особу та її потреби.
Проведення виплат відбувається за результатами проведеної верифікації та лише за умови підтримки та фінансування відповідних проектів міжнародними донорами.
Як дізнатись про нарахування виплати?
– Вказавши IBAN банківського рахунку, можна самостійно перевірити надходження коштів на рахунок.
Читайте також: Переселенці зі Сходу можуть оформити «підйомні» гроші прямо в евакуаційному потягу
Світлана Денисенко
До уваги !! Від редакціі: Ми не видаємо допомогу і не несемо відповідальності за інформацію інших сайтів. Будь ласка, по всім питанням звертайтесь до ресурсів Міністерства соціальної політики України:
Телефон “гарячої” лінії єДопомоги: 1545, сайт єДопомога https://edopomoga.gov.ua/, Twitter https://twitter.com/MinSocUA, сторінка в Facebook https://www.facebook.com/MLSP.gov.ua, Телеграм-канал T.me/MinSocUA
Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram. Долучайтесь!
Подав заявку на допомогу ніхто так и не надав допомогу коли вона буде
А як дізнатися про статус заявки? ” На цьому ж сайті” – як?
Как изменить в заявке IBAN
Доброго дня,подала заявку на допомогу а статус подивитися неможливо,пишуть що номера телефона не має в базі даних Чому так?
Чому, коли перевіряєш статус заявки, пише, що номера телефона немає в базі даних, хоча все вказано вірно?
Доброго вечора, я не ввела в заявці номер рахунку,що робити?
Добрый вечер как мне быть,я подала заявку на получение помощи от э допомоги,но мне сегодня написали, когда я, проверила статус заявки что моего номера телефона нет в базе,к кому мне обратиться за помощью в решении этого вопроса, ведь телефон записан правильно по шаблону который дан в заявке. +3800953662303….под этим обращением подпишутся тысячи людей которые столкнулись с этой проблемой надеюсь на вашу помощь и дайте пожалуйста данные к кому можно обратиться по поводу этого вопроса
Якщо я випадково поставила галочку, що не маю IBAN, тобто не ввела його. Куди ці гроші підуть і чи можна десь це виправити ?
Спасибо хочу сказать огромное,за то что делаете для людей,сейчас это просто необходимо,в такое нелегкое время для всех нас!
Тільки збирають дані, допомоги ні від кого немає
Я не ввила lBAN, бо незнала про нього чи прийняли заявку?
Подала заяву 03.06.22, коли зайшла на сайт перевірити статус/написано ваш номер телефону відсутній в нашій базі. Зайшла знову заповнила заявку/ написано повторно не можливо надати заявку. Що робити?
Подал заявку еще 01.06.2022 и в итоге прошла неделя, не статус проверить, не обратной реакции никакой…..короче у нас все как всегда делается через одно место((…
як дізнатися чі є виплати
при перевірки статусу заяви треба ввести номер телефону,який був вказаний при оформленні допомоги… але чомусь,при введені номеру,пише,що номер не знайдено( і модно зателефонувати у кол центр.. а номеру цього центру не має(
Подав заяву ще, 1 червня, ні смс нічого не прийшло! І неможливо перевірити статус! Де його перевіряють???
Если нет IBAN, то будет ли оказана материальная помощь?
Як дізнатися статус заявки?
Не вказала у заяві номер рахунку як можна виправити? І перший раз було вказано діти до 14 років, а зараз до 18. Я внесла лише до 14 років. Тож тепер треба додати ще 1 дитину. Як можна редагувати заявку? Повторно відправити не можна. Дякую
Я залишила заявку,ще 31.05.22,але ніякої відповіді
Куди звертатись для уточнення статусу заявки?
Ви зможете дізнатись статус вашої заявки на цьому ж сайті.????????????????????????????никак?
Не можу поровірити свій статус заяви, пише що не правильно ввела номер тел, я набрала з “0”. І все одно НЕПРАВИЛЬНО!!!
Доброго вечора скажіть як можна справить заявку добавити міжнародний номер банка
Подала заяву 5 днів тому ответа нема
Як додати ще одну дитину? Раніше в заявці був вік до 14 років, а через декілька днів стало до 18 років. Я не внесла сина, а йому 17 років.
І де дізнатися статус заявки?
Доброго дня! Випадково натиснула, що не маю номера картки.
Це можна якось виправити?
Якщо немає iben,то куди ті кошти мають прийти?
Я вже як тиждень назад подала заяву і чекаю відповідь не зрозуміло від кого
Добрый день заявку на получение помощи оформила от э допомоги,но мне сегодня написали, когда я, проверила статус заявки что моего номера телефона нет в базе,к кому мне обратиться за помощью в решении этого вопроса, ведь телефон записан правильно по шаблону который дан в заявке. Может есть номер телефона горячей линии ?
Скажіть будь ласка як перевірити статус заяви.
Как узнать статус заявки?
И могу ли я изменить данные на ребёнка?
И я не могу проверить статус, пишет нет такого номера у них в базе,или это развод,не понятно
Може, це дійсно хтось наші дані збирає? Для чого? Як і всім, зворотньої інформації про статус заявки не надійшло (чи прийнята заявка, чи передана в міжнародні організації, чи буде виплата хоч якась…). І як виправити помилку, якщо допустив при оформленні заявки, бо повторну заявку блокує, про виправлення взагалі ніде не ведеться мови.
Доброго вечора, перевіряю Статус «заявка не знайдена», ще раз заповнюю заявку «повторно не можно надсилати заявку», як це розуміти?
Что делать если в заявке неправильные данные указала
Доброго дня. Надсилаю заявку на допомогу, а мені пише, що повторно заявка не приймається, коли хочу перевірити статус, то такої заявки не має. Хтось мав таку проблему?
Здравствуйте) Будьте добры, я оставила заявку, она сейчас на стадии обработки, при регистрации не поставила галочку на помощь на ребёнка, можно ли как-то исправить и добавить данные по ребёнку? Заранее благодарная за помощь)
Як змінити і додати інформацію в заявці?
Доброго дня,не вірно вів ібан, що робити?
При реєстрації помилково ввела не ту цифру у номері телефона,що тепер робити,як виправити?
При проверке статуса заявки пишет что заявка не найдена а при повторной подачи заявки пишет что заявка повторно не принемается как быть в такой ситуации?
Доброго дня. Подавала надопомогу. При перевірці пише що заявка не знайдена, а заново подати «не можна» , тобто данні вірні , все ок; але заявки немає. Куди звертатися? Дякую
Здравствуйте я в заявке не указал пнокпп что делать?
Доброго вечора…хто може підсказати чому мою заявку не прийняли? Все заповнив вірно?
Скажите пожалуйста,в заявке є допомога сделала ошибку,а повторно не принимается чтоб изменить,а когда проверяю статус заявки пишет что заявка не найдена,что делать подскажите пожалуйста?
Добрый день. Подала заявку .В статусе проверить пишут документ не найден.Заполняю заново документ пишут повторно подать неможете.
Доброго дня!
Подала заявку на допомогу, при перевірці статусу, видає, що “заявка не знайдена”, прочитала в неті, це означає, що Ви не подавали заявку, або неправильно ввели дані. При повторній подачі, видало, що нову заявку подавати не можна. Тобто з одного боку заявка є, бо її неможливо подати заново, а з іншого боку її немає, бо програма її не знаходить, що робити в такому випадку?
Кто знает напишите,как изменить номер телефона в заявке,допустила ошибку в одной цифре пишет при проверке статуса “заявка не найдена”.У кого есть какая либо информация поделитесь.
Доброго дня скажіть будь-ласка заповнувала заявку на платформі є допомога зараз перевіряю пише що заяка не знайдена що це може бути ? Пробувала повторно заповнити анкету пише що повторно не приймається .Чекати цю допомогу чи це відмова ?