МОЗ пояснило, як відбуватиметься процедура встановлення інвалідності після ліквідації МСЕК
З 1 січня 2025 року, коли в Україні почне діяти оновлена система для встановлення інвалідності, яка замінить медико-соціальну експертну комісію (МСЕК), зміниться алгоритм встановлення інвалідності.
Детальну інформацію про це оприлюднило Міністерство охорони здоров’я.
Підготовка справи та направлення
Особистий лікар разом із пацієнтом обирає зручний заклад, де відбудеться оцінювання. Після чого в електронній системі фахівець заповнює направлення та прикріпляє скановані документи, підписує їх електронним підписом та направляє в обрану лікарню.
Аби скерувати пацієнта на оцінювання, більше не треба засідання та рішення лікарсько-консультативної комісії.
Перевірка документів
Далі адміністратор команд лікарні перевіряє повноту інформації в документах. Профіль справи та потрібної для оцінки команди визначається автоматично. Після перевірки система ставить справу в електронну чергу на найближчий доступний час у профільної команди. Адміністратор та лікарі не знають, коли саме та до яких фахівців потрапить пацієнт.
Особистий лікар отримує сповіщення в системі, а пацієнт – електронний лист. Їм повідомлять дату, час, місце проведення та тип засідання, але не склад лікарів.
День оцінювання
У день оцінювання медикам з експертної команди відкривається доступ до розкладу та даних пацієнта. За необхідності вони можуть направити людину на додаткові обстеження, але лише один раз і з чітко зазначеними причинами.
Усі матеріали – справа, протокол, рішення, рекомендації – ведуться та зберігаються в електронному вигляді.
Щодо всіх пунктів рішення фіксується позиція кожного лікаря та спільний висновок. Документи підписують члени команди електронними підписами.
Результати оцінювання
Пацієнт отримує витяг із рішенням електронною поштою або рекомендованим листом.
Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram. Долучайтесь!