Ми виїхали з міста, звідки беруться «ліві» куби у платіжках за воду: чи знає відповідь Фейсбук

9482
коментарі відсутні

Ми виїхали з міста, звідки беруться «ліві» куби у платіжках за воду: чи знає відповідь Фейсбук

У зв’язку з наступною фазою війни – широкомасштабним нападом РФ на Україну – багато краматорців залишили своє місто. Але в них виникають питання щодо нарахувань у платіжках за послуги від постачальників газу, світла, води. Обговорення цих питань часто виникає у соціальних мережах. А от пошук відповідей там зрештою виводить куди завгодно, тільки не до конкретного: як, чому, коли, куди, що.

Отже, приводимо відповіді на найчастіші запитання, які звучать від містян з цього приводу, на прикладі місцевого Водоканалу. 

 

Що потрібно знати про подання показників лічильників води?

 

У кожного постачальника послуг води, світла, газу існує досить жорстка вимога щодо строків для повідомлення показань лічильників. Зазвичай це потрібно робити у 1-5 число наступного місяця. Не пізніше! 

Як відповів нам представник краматорського Водоканалу, для більш коректного відображення даних у їх системі, підприємство переконливо просить краматорців про наступне:

передавати актуальні показання лічильника на воду за місяць в останні два його дні.

Маленька деталь, яку підкреслив представник Водоканалу. Якщо ці два дні випадають на вихідні (субота-неділя), абоненту необхідно поспішити виконати важливу справу ще трохи раніше, але у робочий день. 

 

Звідки беруться «ліві» кубометри води у квитанціях краматорців?

 

Якщо абонент забув, не знав, проігнорував строки надання інформації про показання лічильника, система автоматично нараховує середню цифру споживаної абонентом води за останні 12 місяців. 

Ще раз – автоматично.

 

Навіщо передавати кількість кубів, якщо ми виїхали, якщо послугою ніхто не користується?

 

В такому випадку достатньо передати ти ж самі цифри, які були на лічильнику у попередньому місяці. 

Зробити це все одно прийдеться, зробити це необхідно, бо, як вже писалось вище, система автоматично нарахує середню цифру. Цей момент потрібно остаточно зрозуміти і запам’ятати. 

 

Якщо я не знаю, не пам’ятаю останні цифри на лічильнику?

                   

Зрозуміло, що багато людей, залишаючи своє житло, менш за все думали про фіксацію цифр на своїх лічильниках. Але вони можуть дізнатись про них у операторів Водоканалу за допомогою звичайного чи мобільного телефону, а також у відділеннях підприємства. 

Ми зідзвонились з працівницею Водоканалу за телефоном зі списку, який приведено нижче. Вона саме це і підтвердила. 

 

Куди і як можна подати показники лічильників води?

 

Для цього існує безліч варіантів, які допоможуть тим, хто дійсно хоче це зробити. Така можливість абоненту надається як онлайн, так і наживо.

  • На приймальних пунктах підприємства за адресами
    вул. Південна, 4а

              вул. Бєляєва, 113 (тимчасово не працює)

              вул. Ринкова, 3

              б. Краматорський, 22

  • В особистому кабінеті КВП «Краматорський водоканал», на головній сторінці

               kabinet.kramvoda.com  

  • За допомогою чат-бота Telegram 

               https://t.me/kr_voda_bot

  • За допомогою стаціонарних телефонів
    (0626) 48-97-28

               48-97-30

               48-97-31

               48-97-32

               48-97-33

               48-97-34

  • За допомогою мобільних телефонів
    (097) 692-06-94

              (063) 519-18-07

              (050) 815-31-90

              (098) 814-82-60

              (073) 498-56-78 (тимчасово не працює)

  • Через VIBER на номери (099) 346-62-82, (095) та 497-80-93 з обов’язковим вказанням 

            особового рахуноку, адреси і, власне, показника лічильника

Тобто, як бачимо – способів передачі показань лічильника води достатньо. 

Оператори Водоканалу доступні, дані можна як узнати від них, так і повторити їм ті самі у зв’язку з невикористанням води.

Важливим моментом для абонента залишилось тільки прийняти правило про строки передачі показань. Але більшою мірою це корисно йому самому, бо не потрібно буде витрачати час та нерви на з’ясування питання «лівих кубів» з підприємством.

 

Якщо нарахування «зайвого» вже сталося, що далі?

 

Це зовсім не катастрофа, бо цифри на лічильнику ніхто не скасує. Просто продовжуйте своєчасно передавати показання. Але з часом прийдеться все ж таки звіритись в Водоканалом по фактичних цифрах на лічильнику. Для цього, окрім походу до відділення підприємства, існують досить зручні варіанти, про які нижче.

 

Які ще деталі потрібно знати щодо передачі даних за водопостачання?

 

Для підтвердження цифр на лічильнику можна скористатись передачею його фото на VIBER за вказаними номерами. 

Звісно, для тих людей, хто зараз не дома, але кому потребується уточнення щодо витрат за кубами, це можна буде зробити після повернення додому. 

Треба ще пам’ятати, що навіть якщо абонент не користується водою, йому все одно буде нарахована сума за її розподіл. Наразі вона становить 33,65 за кожен місяць для мешканців багатоповерхівок, для мешканців приватного сектора поки таких вимог нема.

Необхідно додати, що робітники підприємства просять абонентів ставитись з розумінням до оперативності їх відповідей за телефоном, бо кількість кадрів зменшилась, а навантаженість на людей збільшилась.

І останнє. Якщо хтось згодом забуде, де саме бачив всю інформацію про канали зв’язку з Водоканалом, підказуємо: вона завжди поруч, бо вона на звороті квитанції підприємства.

Ми лише уточнили актуальність інформації та деякі деталі зі зрозумілих причин, а саме – у зв’язку з війною.

 

Ми виїхали з міста, звідки беруться «ліві» куби у платіжках за воду: чи знає відповідь Фейсбук - Фото №1

Марина Романцова

 


Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram.  Долучайтесь!


0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі

Новини

Відео

Аналітика