Начало реконструкции площади Мира, Краматорск
Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram. Долучайтесь!
З Краматорська до Ужгорода – як релокувався бізнес з продажу автозапчастин
Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках – YouTube або Facebook або Twitter. Долучайтесь!
Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram. Долучайтесь!
Контакт-центр у Краматорську: корисно, зручно та цілодобово(відео)
Щоранку о 8-й годині Марина Виходцева приходить на роботу до Контакт-центру. Вже 19 років жінка працює диспетчеркою. Розповідає, що за останні роки її роботи у Контакт-центрі відбулися зміни.
«На початку моєї кар’єри ця служба називалася 050, потім вона стала 1505, а зараз це Контакт-центр».
Раніше з Контакт-центром можна було зв’язатися лише за допомогою міського телефону. Пізніше додали чат-бот, мобільний додаток. Окрім того, інформують людей й у соцмережах.
Після надсилання звернення до комунальних організацій диспетчери чекають на повідомлення про виконання робіт. Потім зв’язуються з заявником, щоб перевірити, чи дійсно вирішена проблема. Якщо все добре – звернення закривають. Зазвичай, у Контакт-центрі є інформація від організацій про планові відключення або ремонтні роботи, але часто трапляються й аварійні ситуації.
«Якщо в місті якесь аварійне відключення, ми передаємо цю заявку в Контакт-центрі на організацію, а також дублюємо телефонним дзвінком на аварійну службу».
Жінка розповідає, що під час масових відключень світла чи води Контакт-центр може прийняти понад тисячу дзвінків на добу від мешканців. Бували й курйозні випадки.
«Є в нас і постійні заявники, які дзвонять на все: яма на дорозі, з тролейбусу вигнав кондуктор… А ще в нас є бабуся, якій вже приблизно 90 років, вона сліпа і нам дзвонить щодня щоб, дізнатися котра година».
За словами директорки Контакт-центру Марини Бурлай, мобільний додаток і чат-бот роблять життя мешканців зручнішими, бо користувачам приходять повідомлення про відключення світла чи води. Таким чином люди можуть планувати свої дії.
«За статистикою звернень, у минулому році зателефонували нам близько 69 тисяч мешканців. З них тільки 15 632 звернень були оформлені та направлені до виконання на підприємства та організації, за іншими зверненнями диспетчерами були надані роз’яснення. За допомогою чат-боту було 457 звернень, через додаток – 137», – каже Марина Бурлай.
Всього у Контакт-центрі працюють десять диспетчерів. Робота позмінна.
А звернутися з проблемою можливо у будь-який час – Контакт-центр у Краматорську працює цілодобово без вихідних.
Дізнатися більше подробиць про сервіс та можливості Контакт-Центру можна тут.
Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках – YouTube або Facebook або Twitter. Долучайтесь!
Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram. Долучайтесь!
Центр STEM-освіти у Краматорську: освітяни Донеччини мають змогу бути в тренді з опанування інноваційних технологій
Донеччина – одна з перших областей України, де для педагогів створили майданчик для інноваційного розвитку – Центр STEM-освіти у Краматорську. Він діє на базі Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти не дуже давно, але вже дає плоди. За якими напрямками він працює і чим зможе вразити сучасних школярів педагог після підвищення кваліфікації у таких сучасних лабораторіях?
«Побачив перепону і йде назад»
Навчити робота долати перешкоди, співати чи танцювати або ж побачити енергію власного біополя… Це більше не супертехнології майбутнього, а цілком доступні реалії для сучасних дітей.
Вивчення хімії, фізики, біології та інших природничо-математичних уроків у школі може бути легким і навіть захоплюючим. Цьому зокрема сприятиме центр СТЕМ-освіти. Представлений він у Донецькому обласному інституті післядипломної педагогічної освіти трьома напрямками.
«STEAM-центр – це осередок з наукової, методичної допомоги вчителям. Представлений він у трьох локаціях: робототехніка та моделювання; природнича лабораторія; центр цифрової освіти», – каже проректор Донецького облІППО, обласний координатор зі STEM напрямку в області Віктор Шабанов
STEAM-освіта включає в себе природничі та точні науки, але лише ними не обмежується. Інноваційні проєкти можуть включати будь-які предмети, зокрема з образотворчого мистецтва чи співів наприклад.
«У своєму базовому варіанті були тільки наука, технології, економіка, математика – STEM. А потім додали АRТ – мистецтво, оскільки, щоб зробити щось цікаве, потрібно обрати правильні кольори чи навчити робота рухатися під музику», – говорить завідувачка кафедри природничо-математичних дисциплін ДоноблІППО Лариса Останкова.
Читайте також: STEM-освіта: що собою представляє та як втілюється в краматорських школах
Центр STEM-освіти у Краматорську– мотиватор для вчителів
Аби зацікавити педагогів активно опановувати сучасні пристрої, вчитися новому і розробляти власні ініціативи, в центрі організовують конкурси проєктів і залучають до них соціальних партнерів.
«Ми спільно проводимо як освітні, так і стимулюючі заходи для того, щоб мотивувати вчителів розвиватися, розробляти інноваційні проєкти та ділитися своїми досягненнями й винаходами зі своїми школярами та з колегами-педагогами», – каже співзасновник 3Д ферми, голова ГО «Центр розвитку майбутнього» Сергій Гаков.
Центр STEM-освіти у Краматорську відкрили у партнерстві з міжнародними організаціями.
Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках – YouTube або Facebook або Twitter. Долучайтесь!
Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram. Долучайтесь!
На День вишиванки новонароджені Краматорська отримають свої перші національні костюми
До Дня вишиванки, який цього року відзначатимуть 19 травня, волонтери ГО «Українського розмовного клубу «Файно» передадуть до перинатального центру в Краматорську вишиті сорочки для немовлят. До акції «Народжені у вишиванках» у місті долучаються вшосте. Цього року до сорочок волонтери вирішити додати шаровари для хлопчиків і спідниці для дівчат.
Цьогорічні комплекти для немовлят Краматорська (фото з фейсбуку Оксани Муравльової)
Торік волонтери шили розпашонки для немовлят зі всієї Донеччини. Цьогоріч вирішили обмежитися Краматорськом.
«Чому ми не хочемо на всю Донецьку область робити? Торік ми не бачили відгуків. Ми не бачили, щоб воно було комусь потрібно. Просто передали лікарям в облдержадміністрації і все. А куди воно пішло – ми не знали. Тому вирішили точково віддавати, тим, хто у це вірить і тим, хто цього насправді потребує», – розповіла голова ГО «Український розмовний клуб «Файно» Оксана Муравльова.
Нині вже 4 комплекти передали немовлятам Краматорська. Загалом волонтери планують зробити 50 сорочок. 20 комплектів передадуть до Краматорського будинок дитини «Антошка». Долучитися до волонтерів можна за адресою Героїв України 10.
Ірина Мартинова
Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках – YouTube або Facebook або Twitter. Долучайтесь!
Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram. Долучайтесь!
Як працює Контакт Центр у Краматорську
«Контакт-центр слухає!» – таку фразу щодня сотні разів кажуть диспетчерки Контакт Центру в Краматорську, коли піднімають слухавку, щоб прийняти чергову скаргу від жителів на відключену електроенергію, холодні радіатори, слизьку дорогу чи відсутність води в кранах.
Їх задача – прийняти та зареєструвати звернення, визначити службу, яка виконає звернення та направити заявку на виконання.
Куди звертатись з проблемою
Диспетчерська служба в Краматорську за коротким номером існувала вже давно. Спочатку це був номер 050 – за ним телефонували зі стаціонарного телефону, бо мобільних тоді й не було. Потім став номер 1505 – він існує й досі. З часом диспетчерська була в складі управління з житлово-комунальних питань, при виконкомі, обслуговуючому підприємстві тощо. Наразі Контакт Центр – це підрозділ Служби єдиного замовника.
Контакт Центр у Краматорську в сучасному розумінні починав працювати з 2017 року. Але під час роботи виникли технічні складнощі, довелось перезапускатись. На повну потужність та оновлений Контакт Центр, з усіма мобільними та електронними зручностями, розпочав свою роботу на початку 2021 року.
Функціонування єдиного Контакт Центру замість аварійних служб у кожного комунального підприємства дозволяє краматорцям оперативно вирішувати проблеми і не витрачати час на пошук номерів аварійників тепломережі, водоканалу, енергетиків тощо.
Саме Контакт Центр передає заявку далі на виконавця. Такий підхід допомагає з комунікацією не тільки заявникам – звичайним жителям міста, але й комунальним підприємствам та іншим службам швидше реагувати на аварійні та складні ситуації, пояснює директорка КП «Служба єдиного замовника» Марина Бурлай.
З усіх питань життєдіяльності Краматорська можна і треба звертатися до Контакт Центру за цілодобовими номерами 1505 з міських телефонів та 0990991505 – з мобільних.
Контакт Центр приймає тисячі дзвінків на десять диспетчерів
Марина Виходцева в диспетчерській службі працює вже 19 років. Згадує часи, коли усі заявки приймали виключно на стаціонарний телефон. Каже, якщо порівнювати нинішні способи звернення з тодішніми – стало зручніше.
Марина Виходцева
«Ми приймаємо звернення: хоч телефоном, хоч через інтернет, реєструємо його та передаємо на виконавця. Коли виконавець звітує, що заявка виконана, то зв’язуємось із заявником та уточнюємо, чи насправді вирішена його проблема. Тільки після цього закриваємо заявку», – розповідає Марина.
Диспетчери працюють по змінах, по дванадцять чи по вісім годин. Загалом їх тут десятеро. До Контакт Центру людина може звернутись цілодобово. Коли трапляються великі аварійні ситуації, телефон не замовкає. Напружена робота також у період запуску опалення.
«Дзвінки бувають різними, – розповідає Марина. – Хтось телефонує з проханням вирішити певну проблему. Комусь треба виговоритись, посваритись, бо настрій такий. Спілкуємось з кожним, надаємо роз’яснення. Бувають і цікаві дзвінки. Сліпа бабуся часто телефонує нам, аби дізнатись котра година».
Наталя та Юлія – колежанки Марини. Диспетчерами вони працюють тільки рік. Коли розширювали функціонал Контакт Центру, Юлія прийшла сюди працювати з селищної ради, Наталія – зі сфери торгівлі. Новим обов’язкам навчились швидко. Кажуть, найскладніше, що потребує уваги – це правильно розподілити заявку на ту службу, яка має її виконувати. Бо не завжди ситуації однозначні.
Диспетчерка Наталя за роботою
Канали для скарг та запитань
Загалом існує декілька способів звернутись до Контакт Центру, усі вони рівнозначні. Найбільшим попитом користується телефон. За статистикою, саме телефоном диспетчери приймають більшу частину звернень, надають консультації чи роз’яснення.
За словами Марини Бурлай, за 2021 рік Краматорський Контакт Центр отримав 69 тис. дзвінків. Оформили та направили на виконавців 15623 заявки. За рештою – надані роз’яснення. Майже 15 тис. з них поступили через телефонні дзвінки, 457 – через чат-бот у вайбері та 137 – через мобільний додаток.
Основна тематика звернень – проблеми зі станом житлового фонду, благоустрій, водовідведення, вуличне освітлення тощо. Коли в місті немає аварійних ситуацій, диспетчери приймають до тисячі телефонних дзвінків на тиждень. Якщо трапляється аварія, велике відключення світла чи води, то таких дзвінків може бути до ста за годину.
Заявку можна залишити на сайті Контакт Центру. Для цього треба попередньо зареєструватися, створити особистий кабінет на сайті Краматорського Контакт Центру.
Працює у Контакт Центрі ще один канал для звернень – чат-бот у Вайбері. Треба встановити його на свій телефон, і можна надсилати звернення. Його також візьмуть у роботу та спрямують до виконавця.
Окрім того, через чат-бот жителі міста отримують оперативну інформацію щодо аварійних ситуацій саме за своєю адресою проживання, актуальну інформацію про проведення ремонтних робіт тощо.
Контакт Центр у смартфоні
Функціонує й мобільний додаток Контакт Центру. Його легко завантажувати та зручно використовувати.
«Чим зручний мобільний додаток? Йдеш по вулиці, побачив проблему, сфотографував та надіслав звернення, – пояснює Марина Бурлай, – Не треба телефонувати та щось пояснювати, не треба заходити на сайт. Коли людина встановлює мобільний додаток, то відразу заповнює свої дані. Отже, диспетчер бачить інформацію про заявника. І зможе сконтактувати з ним».
Звернення, зареєстроване з мобільного додатку, потрапляє до виконавця так само швидко, як і дзвінок телефоном чи звернення через сайт.
- Мобільний додаток для Android – завантаження через Play Market
- Мобільний додаток для iOS – завантаження через AppStore
Соціальні мережі для оперативного інформування
Соціальні мережі стали зручним способом швидкого розповсюдження інформації про аварійні ситуації, планові та позапланові ремонтні роботи. Контакт-Центр створив та постійно веде сторінки:
- в Інстаграмі,
- у Фейсбуці,
- в телеграмі – Новини Контакт Центра м. Краматорськ @kramkc
Тим самим діють на упередження. Прочитає людина, чому відключили воду за її адресою і буде поінформована. А значить, не доведеться зайвий раз телефонувати до Контакт Центру.
Актуальну інформацію поширюють також у місцевих пабліках – кожна людина сама обирає, які сторінки переглядати. Цієї осені особливою популярністю користувалась карта підключення тепла в будинках. Така карта вже давно заведена на сайт Контакт Центру та доступна для перегляду. Але уперше її винесли у соцмережі – жителі Краматорська мали можливість спостерігати в онлайн-режимі, які будинки отримали теплоносій, а які тільки очікують.
Дивіться також: Медична, соціальна та психологічна паліативна допомога у Краматорську
Ольга Нікуліна, «ЗмІнИ.Схід»
Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках – YouTube або Facebook або Twitter. Долучайтесь!
Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram. Долучайтесь!