Розбудова маріупольського напрямку триває
У квітні залізничники Придніпровської залізниці виконають основні роботи з подальшого розвитку ділянки Комиш-Зоря – Волноваха. При цьому буде збережено рух поїздів на маріупольському напрямку. Таке рішення ухвалено за підсумками наради залізничників та металургів у головному офісі регіональної філії «Придніпровська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця».
Директор регіональної філії «Придніпровська залізниця» Микола Кужавський, директор регіональної філії «Донецька залізниця» Сергій Бугайов та представник від металургів – генеральний директор ТОВ «Метінвест Шиппінг» Олексій Соловей погодили оптимальну дату початку робіт із подальшого розвитку ділянки Комиш-Зоря – Волноваха, їх тривалість та обсяги, а також особливості організації в цей період пропуску поїздів на маріупольському напрямку.
Так, згідно з узятими на себе зобов’язаннями придніпровські залізничники вкладуть ще дві додаткові колії на стиковій станції Комиш-Зоря та побудують роз’їзд на 327-му кілометрі перегону Магедове – Комиш-Зоря, а їх донецькі колеги виконають посилений капітальний ремонт непарної колії на перегонах роз’їзд 376-й кілометр – Розівка та Зачатівська – роз’їзд 376-й кілометр.
Основні обсяги, які вимагатимуть тимчасового обмеження пропуску поїздів на маріупольському напрямку до 12-18 составів, заплановано на 2-25 квітня. Однак уже кілька тижнів на станції Комиш-Зоря працюють фахівці господарства сигналізації та зв’язку Придніпровської залізниці, які виконують монтажні роботи в приміщенні релейної. Це дозволить включити в дію пристрої СЦБ, щойно колійники вкладуть на станції додаткові восьму та дев’яту колії.
Щоб забезпечити безперебійну роботу металургійних комбінатів Маріуполя, ще до старту основних колійних робіт партнери працюватимуть над створенням більш як 5-добового запасу сировини для меткомбінатів. Для цього залізничники максимально, наскільки дозволять несприятливі погодні умови, збільшать здачу поїздів із вантажами для Метінвесту, а металурги, в свою чергу, забезпечуватимуть оперативне вивантаження та повернення вагонів.
«Таким чином буде повністю завершено перший етап проекту з реконструкції ділянки Пологи – Комиш-Зоря, який схвалило правління ПАТ «Укрзалізниця» і реалізацію якого ми розпочали минулого року. Ми неухильно виконуємо зобов’язання, взяті Укрзалізницею перед металургами та маріупольцями», – зазначив Микола Кужавський.
Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram. Долучайтесь!