Семінар тренінг для керівників ЦНАП

У рамках семінару-тренінгу «Інтеграція нових послуг в компетенцію ЦНАП» керівники Центрів надання адміністративних послуг та профільних департаментів міських рад з різних областей України відвідали ЦНАП «Лівобережний» у Дніпрі. Особливістю його є те, що він розміщений у торговельно-розважальному центрі.

«Наше розташування є унікальним. Вирішуючи свої побутові питання, люди можуть вирішити й питання документів», – каже начальник відділу ЦНАПу «Лівобережний» Ольга Чернодуб.

За тиждень до «Лівобережного» звертається близько 2 тисяч осіб. Для зручності відвідувачів робота в ЦНАПі продумана до найменших деталей, тож черг там майже не буває. Гості відзначили, що вперше бачать такий сучасний центр адмінпослуг. На ресепшені можна отримати детальну консультацію щодо послуг, які надаються у центрі. Їх наразі 195.

Із повним переліком сервісів можна ознайомитися, а деякі навіть замовити на сайті. Тут також можна записатися в електронну чергу та відстежувати у віртуальному офісі, на якій стадії процес. Серед найбільш затребуваних послуг – довідки про склад сім’ї (тільки повторні), земельні та майнові питання, біометричні паспорти та ID-картки.

«На жаль, станцій (спеціально обладнані кабінети прийому. – ред.) у нас тільки дві, цього, звісно, мало для такого великого міста, як Дніпро, але у нас фізично немає можливості розмістити більше», – пояснила Ольга Чернодуб.

При цьому вона зазначила, що містяни часто забувають про те, що ЦНАП не займається розглядом та ухваленням рішень і не впливає на них, а є посередником, створеним з метою спростити процедуру взаємодії між уповноваженими органами та громадянами і виключити корупційну складову.


Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram.  Долучайтесь!

Цей сайт використовує cookies