Соціальна місія – турбота про інших

ЕКОсувеніри Wood Like приємно пахнуть не лише деревиною, а ще й донецьким степом. Звісно, що пластиковий аналог їм не конкурент! А «льоля-нене»! «Вишита» мапа-пазл України вже давно подорожує світом.

Родина Поколенків аби відкрити власну справу, довго не думали чим займатиметься. Згадала власне коріння і продовжила діяльність діда-прадіда, що був теслярем. Ще й майстерня збереглася! Щоправда, довелося її значно переобладнати, розширити, технічно оснастити.

Дмитро – голова родини – майструє, Наталка – дружина – надихає і займається просуванням продукції, донька – студентка шліфує і пакує. Батьки навчають Марію не лише основам підприємницької діяльності, а й екологічної свідомості та соціальній відповідальності.

Оскільки місія сімейного бізнесу Wood Like – соціальна, вони на постійній основі допомагають громадським організаціям та освітнім закладам, що займаються патріотичним вихованням дітей та молоді.

Підприємці також є частиною туристичного кластера і регулярно беруть участь у заходах, що популяризують українську Донеччину, роблять сувеніри та магніти за собівартістю.

  • Що ж то воно таке – соціальне підприємництво?
  • Чому більшість молодих та й вже немолодих підприємців навіть не здогадуються, що займаються соціальним бізнесом?
  • На які привілеї могли б вони розраховувати у разі законодавчих змін?

З цими питаннями журналісти АКМЦ пішли до підприємців та експертів. Відповіді дивіться у відео.

Раніше ми розповідали:


Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках – YouTube або Facebook або Twitter. Долучайтесь!


Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram.  Долучайтесь!

Цей сайт використовує cookies