Тергромади отримають ІТ-інструменти для управління ресурсами
Дніпропетровські територіальні громади отримають ІТ-інструменти для ефективного управління власними ресурсами. Про це йдеться в інформаційному повідомлення Дніпропетровського ЦРМС.
Девладівська, Межівська та Софіївська ОТГ стали учасниками проекту «Е-рішення для громад», що реалізується Центром розвитку інновацій за підтримки Програми «U-LEAD з Європою». Одним з розробником таких інструментів та головним ІТ-експертом проекту є компанія FDI Ukraine.
Ціль проекту – це допомога громадам працювати з різними даними: бюджетними, демографічними, економічними та ін., аби перейти від ручного управління до використання сучасних технологій.
За словами директора FDI Ukraine Миколи Козлова, сьогодні об’єктивна картина у громад по всій Україні така, що більшість з них ведуть свої обліки у ручному режимі, і ще добре, коли це Еxcel, а не Word.
«Проте будемо відверті, це про ситуативні рішення, коли терміново потрібно подати якісь звіти, але це не про стратегію та перспективу. Тому таке адміністрування не може бути ефективним та далекоглядним. Ми, як розробники, пропонуємо громадам України технологічне рішення по управлінню їхнім життям. Коли всі дані про жителів та об’єкти громади знаходяться в єдиному реєстрі, це дозволяє аналізувати ці дані та розробляти стратегії та плани розвитку», – наголошує Микола Козлов.
З подібними ІТ-інструментами, українські громади мають нагоду перевести всі дані у електронний уніфікований вигляд та помістити їх до необхідних реєстрів: територіальних громад, комунального майна, реєстру обліку адрес, тощо.
«Громада – це як сім’я. Неможливо розвиватися, коли не знаєш, хто з тобою живе та чим ти володієш. Перепис населення не проводився десятки років, ніяких реєстрів не велося. Вся статистика бралася методом «зі стелі». Земля один із основних доходів громад. Але половина земель невідомо ким обробляється, та у чиїй власності знаходиться. Дуже важко відслідковувати сплату земельних податків. Вільні будівлі, якими володіє громада, часто просто пустують та розвалюються, тому інвестору невідомо у які об’єкти в громаді потенційно вкладати кошти. Реєстри допомагають вирішити ці проблеми. Збільшити надходження до бюджету провівши інвентаризацію своїх активів. Раціональніше розподіляти та використовувати кошти, а також спростити та автоматизувати надання адміністративних послуг», – каже Максим Хоружевский, спеціаліст відділу економічного розвитку, інвестицій та комунікаційних технологій Софіївської ОТГ.
Реєстри послужать базою для подальшої роботи з даними: аналізувати їх та приймати ефективний бюджет, до прикладу, простіше та швидше видавати довідки населенню, обмінюватися даними з іншими державними структурами. Крім цього, такі технології дозволять громадам наповнювати бюджет та планувати свій майбутній розвиток та добробут.
Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram. Долучайтесь!