Торік до Держпродспоживслужби найбільше скарг надійшло щодо товарів з інтернет-магазинів і комунальних послуг

13793
коментарі відсутні

Торік до Держпродспоживслужби найбільше скарг надійшло щодо товарів з інтернет-магазинів і комунальних послуг

У 2024 році до Держпродспоживслужби надiйшло 5722 звернень від громадян, більшість з яких стосувались проблем з неякісними товарами з інтернет-магазинів та житлово-комунальних послуг.

Про це повідомляє Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.

Зазначається, що серед усіх звернень від громадян пропозицій було 27 (близько 1% від загальної кількості), заяв – 4078 (71%), а скарг – 1617 (28%).

Найчастіше українці зверталися до Держпродспоживслужби поштою (зокрема електронною) — 4618, а також через органи влади – 395 та інші органи, установи та організації – 709.

Левова частка звернень стосувалася питань захисту прав споживачів щодо придбання неякісних непродовольчих товарів через інтернет-магазини та надання неналежної якості житлово-комунальних послуг.

Крім того, збільшилося надходження звернень щодо перетину державного кордону із домашніми тваринами, у зв’язку із введенням воєнного стану в Україні.


Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram.  Долучайтесь!


0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі

Новини

Відео

Аналітика