Вирішують проблему спотворення архітектурного обличчя міста

У Дніпрі проблема спотворення архітектурного та культурного обличчя міста, його естетичного вигляду вирішується системно. Про це під час прес-конференції 8 листопада заявила голова ГО «Спілка виборців міста Дніпра», кандидат соціологічних наук Надія Міхно. Експерт зазначила, що ця проблема існує в багатьох містах України.

«Через відсутність чітко регламентованих правил розміщення зовнішньої реклами та рекламних конструкцій в останнє десятиліття Дніпро перетворився на велику «дошку оголошень», що дуже сильно позначилося на його архітектурному та загальнокультурному вигляді. Позитивним є те, що теперішня місцева влада розуміє глибину цієї проблеми та пропонує не фрагментарне, а системне її вирішення. Так, у Дніпрі розпочато впорядкування зовнішньої торгівлі, триває активна боротьба з незаконними МАФами. З минулого року здійснюється реставрація фасадів будівель в історичній частині міста та вперше за багато років актуалізоване питання покинутих будівель, які перебувають у занедбаному чи напівзруйнованому стані», – підкреслила Надія Міхно.

Крім цього, експерт наголосила, що одним із головних шляхів покращення зовнішнього вигляду міста є створення сучасного та аутентичного дизайн-коду.

Раніше мегаполіс не мав єдиних правил організації й розміщення реклами, вивісок та інших конструкцій. Тепер у місті вже розроблений і презентований проект нових правил візуальної організації розміщення рекламних засобів, вивісок і табличок на фасадах будівель міста. Документ є у відкритому доступі і проходить обговорення зі всіма зацікавленими сторонами – експертами, замовниками, виробниками реклами та громадою. Кожен охочий може ознайомитися з ним (на сторінці «Головний художник Дніпра» у Facebook) та внести свої пропозиції, які братимуть до уваги при доопрацюванні дизайн-коду.

«Дизайн-код міста допоможе впорядкувати всю рекламу на фасадах. Ми сподіємося, що до кінця року рішенням виконкому міської ради його буде затверджено. Тож уже в новому році правила діятимуть. Ті, хто розміщуватиме рекламу на фасадах із порушеннями, будуть змушені демонтувати її самотужки або, у разі невиконання припису, чекати демонтажу. Ніхто не заборонятиме рекламу, проте її буде впорядковано. Єдиний дизайн-код допоможе зробити зовнішній вигляд міста більш гармонійним», – вважає головний художник Дніпра Сергій Білопольський.


Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram.  Долучайтесь!

Цей сайт використовує cookies