Які 5 цільових груп аудиторії повинен вивчити піарник у громаді

6664
коментарі відсутні

Які 5 цільових груп аудиторії повинен вивчити піарник у громаді

Про основні цільові аудиторії типові для будь-якої громади на Донеччині та Луганщині розповіла медіатренерка Олена Самойленко у навчальному курсі від АКМЦ “Покращення контенту локальних медіа через розвиток комунікацій та медіаграмотності у громадах”. Тримайте короткий перелік:

  • «місцева державна влада» – це живі конкретні люди, які безпосередньо впливають на політичну та соціально-економічну ситуацію на території ОТГ. Наприклад, голови районних та обласних державних адміністрацій, виконкомів рад усіх рівнів, керівництво державних установ, ключових державних закладів та служб тощо. Представники органів влади – ключовий і визначний прошарок, від якого значною мірою залежать умови існування та розвитку кожної ОТГ.
  • «недержавний сектор»: цю ЦА утворюють люди, які можуть допомогти і підтримати діяльність вашої ОТГ засобами недержавної підтримки: члени громадських організацій, волонтери, благодійники з місцевих бізнесових кіл тощо. А ще – люди, які суттєво впливають на думку інших, наприклад – духовні отці різних конфесій;
  • «місцеве населення», тобто ті, хто постійно мешкає безпосередньо на території вашої об’єднаної громади. Переважна частина мешканців – членів громади – усвідомлює місію ОТГ, її завдання і цілі; найактивніші з них співпрацюють із керівництвом і завжди готові прийти йому на допомогу. Але ж є й пасивні («моя хата скраю»). Вам важливо заручитися якнайширшою підтримкою перших і посилити соціальні мотивації (активізувати) других, чи не так?
  • «інвестори» – ще одна визначна цільова аудиторія, підтримка якої є вкрай потрібною і важливою вашій об’єднаній громаді сьогодні, на етапі становлення і розвитку – це («грантодавці», «спонсори»);
  • «журналісти». Існує навіть підрозділ в паблік рилейшнз – медіа рилейшнз (зв’язки із медіа). І це не випадково. Бо саме журналісти здатні оперативно розповсюдити потрібні меседжі серед потрібних верств населення, допомогти сформувати імідж і підтримати (а також зіпсувати!) репутацію.  

Докладніше про роботу з аудиторією та побудову комунікації говоримо на великому навчальному курсі “Покращення контенту локальних медіа через розвиток комунікацій та медіаграмотності у громадах”. Більш детально з курсом можна ознайомитися тут

Матеріал опублікований в рамках проєкту “Покращення контенту локальних медіа через розвиток комунікацій та медіаграмотності у громадах” за підтримки Посольства США в Україні. Погляди авторів не обов’язково збігаються з офіційною позицією уряду США. / Supported by the U.S. Embassy in Ukraine. The views of the authors do not necessarily reflect the official position of the U.S. Government.


Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram.  Долучайтесь!


0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі

Новини

Відео

Аналітика