«Їхня соціальна місія надихає», – журналістка Антикризового медіа-центру перемогла у міжнародному конкурсі про соціальне підприємництво

8819
коментарі відсутні

«Їхня соціальна місія надихає», – журналістка Антикризового медіа-центру перемогла у міжнародному конкурсі про соціальне підприємництво

Сюжет Лілії Андрусик про підприємців Донеччини, які шляхом розвитку власного бізнесу виконують соціальну місію, посів друге місце, випередивши сім десятків конкурентів.

«Я вже вдруге беру участь у цьому конкурсі. Того разу, коли занурилася в тему соціального підприємництва, була вражена тим, наскільки ці люди віддані своїм громадам. Вони не тільки запровадили власний бізнес, забезпечили роботою певну кількість людей, сплачують податки, а ще й частину свого прибутку спрямовують на  вирішення проблемних питань, що є в їхньому селі, місті, регіоні. Їхня соціальна місія надихає. Хочеться, щоб про них дізналися якомога більше людей», – зазначила Лілія.

 

«Їхня соціальна місія надихає», - журналістка Антикризового медіа-центру перемогла у міжнародному конкурсі про соціальне підприємництво - Фото №1

Журналістка АКМЦ Лілія Андрусик (на фото праворуч) отримує нагороду за призове місце в конкурсі про соціальне підприємництво

 

Тож в даному сюжеті, якій взяв участь у конкурсі, журналістка розповіла про соціальних підприємців Донеччини. Це Олексій Чалий, якій у свої 17 років відкрив у Костянтинівці освітній центр з вивчення англійської мови. Частину прибутку юний підприємець спрямує на проведення безкоштовних курсів у дитбудинках Донецької області.

Це родина Поколенків, які з початку заснування свого бізнесу позиціонують його як соціальний. Вони виготовляють вироби з деревини, частину з яких передають організаціям, які займаються навчанням дітей та патріотичним вихованням. Розвивальні іграшки та сувенірну продукцію роблять з екологічної сировини.

Також у своєму сюжеті Лілія Андрусик звернула увагу на те, що в Україні, де соціальний бізнес є дуже розповсюдженим, він досі не врегульований законодавчо. Утім це потрібно для того, щоб підприємці, які виконують соціальну місію, мали преференції щодо участі у державних програмах, замовленнях, отриманні міжнародних грантів тощо.

Конкурс проводила громадська організація «Egalite International», яка надає соціальним підприємцям юридичні та управлінські послуги, що допомагають їм отримувати стабільний дохід та вирішувати проблеми розвитку. В конкурсі взяли участь медійники з України та Молдови. До речі, молдовське законодавство вже унормувало в своїй країні поняття «соціальне підприємство».

Світлана Денисенко


Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках – YouTube або Facebook або Twitter. Долучайтесь!


Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram.  Долучайтесь!


0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі

Новини

Відео

Аналітика