Життя без бар’єрів в петриківській школі.

Вже два місяці особлива першокласниця відвідує звичайну школу в районному центрі Петриківка на Дніпропетровщині. Як повідомляють в прес-службі ДніпроОДА, за цей час дівчинка адаптувалася до оточення та знайшла друзів. Для цього в навчальному закладі є всі умови – цьогоріч там відкрили першу в Україні ресурсну кімнату та медіатеку.

«Ресурсна кімната створена спеціально для особливих дітей. Саме така дівчинка цьогоріч пішла до першого класу петриківської школи. Вона вже демонструє успіхи: добре вчиться та має багато друзів. Заради гармонійного розвитку таких дітей на Дніпропетровщині впроваджуємо інклюзивну освіту», – цитує голову ДніпроОДА Валентина Резніченка прес-служба.

Весела й життєрадісна дівчинка нічим не відрізняється від своїх однолітків, окрім засобу пересування. Мілєна від народження не може ходити.

«До шести років ми «сиділи» вдома. До жодного садочка піти не могли, оскільки вони не пристосовані до потреб Мілєни. Доньці необхідне спілкування з однолітками, всебічний розвиток та відповідна увага. І ми дуже раді, що з’явилася можливість навчатися у школі. Тут дитина просто «розквітла». За два місяці її не впізнати», – поділилася мама дівчинки Наталя Коліне.

Мілєна веде звичайне учнівське життя: з усіма робить зарядку, навчається та відпочиває. Відповідати на уроці не боїться, бо відчуває себе комфортно серед 26 друзів в класі. На перерві Мілєну не наздогнати – вона вправно «ганяє» коридорами.

«Мілєна дуже розумна, навчається із задоволенням, тому працювати з нею легко. Але головне відкриття для мене те, наскільки яскраво вона бачить життя і вміє радіти тому, що має. Нам всім треба повчитися в дівчинки такому позитивному погляду на світ», – розповіла вчителька Яна Данильченко.

Завдяки веселій вдачі дівчинка – улюбленець всієї школи.

«Мілєна дуже добра та весела, завжди розказує смішні історії. Ми любимо проводити з нею час», – розповіла подружка Катя.

Після уроків в Мілєни ще один обов’язковий візит – заняття з психологом у ресурсній кімнаті. Це кабінет для дітей з особливими потребами, який має навчальну, соціально-побутову, ігрову зони і куточок відпочинку. У кімнаті є кухня для отримання дитиною повсякденних навичок, матеріали для проведення розвиваючих занять. Меблі в ній модульні, що дозволяє по-різному формувати робочі зони.

«В нашій школі навчається п’ять особливих діток. Та Мілєні найважче, бо не може рухатися на рівні з іншими. Ми займаємося з нею щодня в ресурсній кімнаті: розвиваємо комунікативні здібності, малюємо та ліпимо. У соціально-побутовій зоні дівчинка навчається обслуговувати себе. Заняття проходить ефективно та весело», – розповіла психолог Алла Хоренко.

За словами спеціаліста, зміни помітні всім – з «закритої» дитини, яка не могла просидіти урок та майже ні з ким не спілкувалася, Мілєна перетворилася на успішну ученицю та просто веселе дівча.

«В мене ніколи не було стільки друзів. Ми вчимо букви та математику, граємо в доганяли і схованки. У школі я щаслива – тут так весело», – каже Мілєна.


Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram.  Долучайтесь!

Цей сайт використовує cookies