Діджитал рішення для цікавого та якісного навчання

6611
коментарі відсутні

Діджитал рішення для цікавого та якісного навчання

Упродовж останніх років Україна, як і більшість інших країн світу, робить впевнені кроки в напрямку розбудови інформаційного суспільства. Освіта також не стоїть на місці, а крок за кроком опановує новітні технології у навчанні підростаючого покоління.

«Розкажіть мені — і я забуду. Покажіть мені — і я запам’ятаю. Задійте мене — і я навчусь», — це китайське прислів’я дуже влучно описує принцип мотивації дітей до навчання. Адже діджиталізація в наш час охоплює всі сфери суспільства. То ж ми, Коцур Олена як автор та Нехаєва Олена як співавтор проєкту «Діджитал рішення для цікавого та якісного навчання», взяли собі за мету зробити навчально-виховну діяльність у нашому закладі цікавою, яскравою, зрозумілою для всіх учасників освітньої діяльності, шляхом придбання інтерактивних дисплеїв.

Про це мріяли ми, а ще більше — наші діти. На кожному уроці під час вивчення цікавої теми, наприклад з природознавства, учні акцентували увагу на тому, як було б чудово все, що вони почули про тваринний світ Африки або Тихого океану, ще й побачити на власні очі. І як зручно було б знайти додаткову інформацію про письменника, вченого, явище чи об’єкт не потім, а в цю мить, зараз, не зволікаючи, бо потім буде не цікаво. Так спільно з дітьми та батьками і за підтримки наших колег, консультацій фахівців правління нашої громади ми вирішили написати проєкт «Діджитал рішення для цікавого та якісного навчання» і подати його до Бюджету участі Троїцької ОТГ. Працювали всі і наполегливо, що дало свої результати — ми в числі переможців!

Діджитал рішення для цікавого та якісного навчання - Фото №1

Діджитал рішення для цікавого та якісного навчання - Фото №2

Діджитал рішення для цікавого та якісного навчання - Фото №3

За підтримки ГО «Троїцька ідея», яка взялась за наш проєкт, та Західноукраїнського ресурсного центру, який допоміг нам його реалізувати, перед нами відкрилась можливість здобути великий досвід у невідомій для нас справі. Це був цікавий навчальний процес з орієнтування у фінансовому менеджменті, основи якого нам надали в рамках Програми малих грантів для підтримки механізму партисипативного бюджету у 8 цільових громадах Донецької та Луганської областей за великої підтримки Програми ООН із відновлення та розбудови миру.

І ось, нарешті, ми досягли своєї мети — у класних кімнатах 4- А та 4-Б класів «Опорного закладу освіти «Троїцький ліцей Троїцької селищної ради Луганської області» з’явилися новенькі, довгоочікувані панелі. І тепер перед нами постало ще більше завдань. Зокрема створювати рівні умови освіти для всіх, незважаючи на соціальний статус, достаток чи приналежність до селищної громади; забезпечувати всеохопну справедливу якісну освіту та заохочувати навчання впродовж всього життя для всіх; забезпечувати гендерну рівність, розширення прав і можливостей всіх жінок та дівчат, а також дітей незалежно від фінансових можливостей їх сімей; підвищувати інформаційно-цифрову компетентність учнів, мотивувати їх до навчання, зрощувати потенціал учнів для отримання кращих результатів ЗНО для вступу у ВНЗ.

Наша мета — виховати обізнаних, розвинених, творчих, цілеспрямованих особистостей, які зможуть розвивати нашу країну та суспільство.

Програму ООН із відновлення та розбудови миру реалізують чотири агентства ООН: Програма розвитку ООН (ПРООН), Структура ООН з питань ґендерної рівності та розширення прав і можливостей жінок (ООН Жінки), Фонд ООН у галузі народонаселення (UNFPA) і Продовольча та сільськогосподарська організація ООН (ФАО).

Програму підтримують дванадцять міжнародних партнерів: Європейський Союз (ЄС), Європейський інвестиційний банк (ЄІБ), а також уряди Великої Британії, Данії, Канади, Нідерландів, Німеччини, Норвегії, Польщі, Швейцарії, Швеції та Японії.


Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram.  Долучайтесь!


0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі

Новини

Відео

Аналітика